WC-piktogram
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 20-06-02 09:46

Efterlysning:

Jeg skal bruge sådan et sæt WC-piktogrammer, altså de der små
tegninger der signalerer "WC for hankønsvæsener" hhv. "WC for
hunkønsvæsener". Elektronisk format, forstås. Skal bruges til web.

Hvor mon jeg finder sådan nogle?

-j

--
Hvad med en villa i Transylvanien?
http://janus.dk/malnas_bai

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-06-02 11:41

janus@janus.dk writes:
> [...]
>tegninger der signalerer "WC for hankønsvæsener" hhv. "WC for
>hunkønsvæsener". Elektronisk format, forstås. Skal bruges til web.

Skriften Webdings: Hold shift + alt nede og tast æ, så får du den
nydligste mand. Ham kan du selvfølgelig lave stor, men det bedste er at
kopiere bogstavet og smide ham over i Illustrator og der lave ham i den
str. du vil have Skal du have ramme om ham, ja så er programmet jo også
til den funktion
Derefter er det jo bare at save i det format du vil have

Går der kuk i det og du ikke har webdings, så har jeg en katalog, hvor der
sikker er sådan en fyr i + medfølgende Cd'er i jpg format, så kan jeg
sende en til dig.

Hilsen Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 20-06-02 12:31

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
> Skriften Webdings: Hold shift + alt nede og tast æ, så får du den
> nydligste mand.

Og damen sidder på SHIFT Å

/Preben

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-06-02 14:23

gizmo@os.dk writes:

>Og damen sidder på SHIFT Å
>
>/Preben

Jo,jo, men nu troede jeg ikke han var interesseret i damer

Hilsen Hanne

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-06-02 16:36

Hej Janus

Til det formål bruer jeg selv dingbatskriften 'Signs MT'+ programmet
'Dingbat Magician'. - DM kan 'konvertere dingbats til små billeder, der
er skalerbare.

Jeg vover 'pelsen' og sender dig den...

mvh. Erik Richard

Janus Sandsgaard wrote:

> [...]
> tegninger der signalerer "WC for hankønsvæsener" hhv. "WC for
> hunkønsvæsener". Elektronisk format, forstås. Skal bruges til web.

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-02 00:29

Erik Richard Sørensen <kml.ers@mail1.stofanet.dk> writes:

> Jeg vover 'pelsen' og sender dig den...

Tak for responsen og alle bidrag i min indbakke. Jeg kigger på det
senere. Har fundet ud af, at jeg skal på ferie i Italien i morgen (og
ikke først på mandag, som jeg egentlig havde skrevet i kalenderen) -
så der bliver ikke tid til at lage med web inden da.

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-06-02 00:33

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> writes:

> Tak for responsen og alle bidrag i min indbakke. Jeg kigger på det
> senere. Har fundet ud af, at jeg skal på ferie i Italien i morgen.

heldige asen...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-02 00:42

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> heldige asen...

Ja, bestemt. Og for at træde i et tilbagevendede tema: Det er min
svigermor der har inviteret os afsted med alt betalt, fordi vi
arbejder så hårdt og snart skal til Bolivia og arbejde endnu hårdere.

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-06-02 00:45

> [...]

> svigermor der har inviteret os afsted med alt betalt, fordi vi
> arbejder så hårdt og snart skal til Bolivia og arbejde endnu hårdere.

din kaereste skulle vel ikke ligge inde med en soester?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-02 00:48

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> din kaereste skulle vel ikke ligge inde med en soester?

To, faktisk.
Skal møde dem i Firence på lørdag

-j
[som slet ikke kan holde sig selv ud]

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-06-02 00:52

> To, faktisk.
> Skal møde dem i Firence på lørdag

damm, se kan jeg desvaerre ikke naa at faa fedtet mig til en gratis
rejse

> -j
> [som slet ikke kan holde sig selv ud]

mon ikke det gaar bedre naar du lander i verden smukkeste by, sammen med
din kaeresete? en kombination der varmt kan anbefales - hvor skal i bo?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-02 01:17

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> damm, se kan jeg desvaerre ikke naa at faa fedtet mig til en gratis
> rejse

Nej, men der er årsfest på RUC allerede i september, og her kan du
træffe mange søde piger m/k. Desuden kan RUC jo det der med iMac'er og
OSX.

> mon ikke det gaar bedre naar du lander i verden smukkeste by, sammen
> med din kaeresete? en kombination der varmt kan anbefales - hvor
> skal i bo?

Ikke så langt fra [Livårno]. I en lejlighed med hængekøjer i
olivengården, og et køleskab fuld af lækkerier. Turen dertil går med
tog over et lile døgns tid. Overvejer om jeg skal tage en PowerBook og
en "Thinking Java" med og prøve at lære noget nyt. Thorbjørn?

-j

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-06-02 06:57

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> writes:

> tog over et lile døgns tid. Overvejer om jeg skal tage en PowerBook og
> en "Thinking Java" med og prøve at lære noget nyt. Thorbjørn?

Ja tak, jeg vil da også gerne med.

Hvis jeg var dig, ville jeg nøjes med en bog til ventestunder. Fx en
om mønstre (patterns) - dét er godt at blive klog af.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-06-02 06:56

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> writes:

> [...]

Skyldes det at du er begyndt at ryge igen?

Du ved, lasternes sum er konstant.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-02 10:00

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> writes:

> Skyldes det at du er begyndt at ryge igen?

Nejda - men jeg formidler gerne kontakten et en slags kurophold i
landet, hvor man kan få Snagov og kildevand.

> Du ved, lasternes sum er konstant.

Sammen med summen af lidelse.

-j