JBuilder 6 Enterprise og java2iiop
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 20-06-02 07:47

Jeg sidder og pusler med at bygge og deploye en J2EE applikation i
JBuilder 6 Enterprise op mod JBoss 2.4.2 med nogen entitetsbønner jeg har
konstrueret ud fra min Oracle database (det er ikke stort endnu det
her). JBoss understøttelse har jeg fået via et OpenTool jeg har lagt ind.

Det har tidligere virket, men nu klager den sig over at

"ejbdeploy2.jpx": Don't have a path for java2iiop. Check your
VisiBroker configuration using the Tools | Enterprise Setup | CORBA
page, and make sure VisiBroker is selected on the Project | Project
Properties | Build | IDL page.

Eftersom jeg ikke har et program der hedder "java2iiop" på systemet er
det ikke helt uforståeligt at det ikke fungerer, men jeg ville
egentlig heller være helt fri hvis jeg kunne - det har nemlig virket
før det her, men jeg kan ikke lige lure hvad jeg er kommet til at
ændre.

Er der nogen der har en ide om hvad jeg skal gøre? Enterprise Server
findes endnu ikke til OS X.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 20-06-02 08:14

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> writes:

> Det har tidligere virket, men nu klager den sig over at

Man skal selvfølgelig huske at sætte det til den rigtige
applicationserver i Project Properties. Den er bare svær at få øje
på...

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn