Hvor ??
Fra : Kim

Dato : 20-06-02 06:21

Hvor kan man købe/leje spande til nedrivning ?
Jeg tænker på den slags man ser ved stilladser, hvor de er
sat sammen så de danner et rør hvor sten & stumper kan smides
igennem.

Mvh, Kim

Fra : thomas

Dato : 20-06-02 12:49

> [...]
> Jeg tænker på den slags man ser ved stilladser, hvor de er
> sat sammen så de danner et rør hvor sten & stumper kan smides

Prøv ved et stillads firma
Thomas

Fra : Per H

Dato : 20-06-02 16:55

On Thu, 20 Jun 2002 07:20:45 +0200, "Kim"
<vækmeddettekimspur@tdcspace.dk> skrev:

>Hvor kan man købe/leje spande til nedrivning ?
>Jeg tænker på den slags man ser ved stilladser, hvor de er
>sat sammen så de danner et rør hvor sten & stumper kan smides
>igennem.

I hillerød er der et sted hvor man kan leje matrial til byggeri, alså
stilladser, stiger, og sikkert også affalsskagte.

Vh Per
ICQ 8212837