Hvorfor?!
Fra : Michael

Dato : 20-06-02 01:09

Hej!

Hvorfor er der lige pludselig så mange indlæg fra folk som citerer lange
historier fra forskellige blade, artikler, aviser og andet?

Personligt sys jeg ikke det var det jeg ville forvente at se hvis jeg hørte
om den her gruppe.
Altså, fint nok med mig, jeg har ikke noget imod det, hvis I synes andre
også burde få indblik i forskellige artikler, men jeg synes bare det virker
underligt at de bliver postet her. Jeg kan da godt se at nogen af dem
handler om sexualitet, pædofilisme o.s.v.....

Men, DSS ville jeg da mene handlede om problemer, gode oplevelser, spørgsmål
i alle grupper om sex og samliv og at høre om evt. andres erfaringer hvis
man nu sku være "ny i faget"......eller hvad det nu ku være.

Måske er det bare mig......?

Mvh
Michael.

Sov godt :)

Fra : cit

Dato : 20-06-02 01:20

"Michael skrev:

> [...]
> i alle grupper om sex og samliv og at høre om evt. andres erfaringer hvis
> man nu sku være "ny i faget"......eller hvad det nu ku være.

"3. Fundats:
Gruppen er ment som et frit forum for snak og diskussioner om
alt, der har relation til erotik, sex, samliv, parforhold og
menneskets seksualitet. Selvoplevede eller historier baseret
på ren fantasi er også velkomne.

Diskussioner omkring politik eller religiøs holdning til sex,
bør ikke foregå i dk.snak.seksualitet. Til dette
kan anbefales følgende grupper: dk.politik og
dk.videnskab.teologi samt dk.livssyn
og grupperne herunder."

Artiklen om "Hetzen imod de pædofile" handler da i høj grad om
menneskets
seksualitet. Og det drejer sig om flere mennesker end de fleste tror.

Mange af de ting der står i den, kan jeg erklære mig enig i. Og manden
der skrev den ved mere om emnet end jeg. Derfor postede jeg den.

- cit

Fra : Tomas O.

Dato : 20-06-02 01:21

Michael skrev:

SNIP
> Måske er det bare mig......?

Nej det er ikke bare dig. Det er nu mest en person der sørger for
at vi alle herinde får læst aviserne og citater fra diverse bøger.

Det hænder da at andre linker til en spændende artikel, som regel
for at starte en debat eller for at udvide forståelsen for noget.

Hilsen
Tomas som lige sætter FUT (opfølgning til) dk.snak.snik
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/