? vedr. ferie i Estland
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-06-02 20:05

Hej.

Vi skal til Estland i næste uge og nu får jeg til min skræk af vide at
vores datter på 1 år som kun står i mit pas, ikke kan komme ind i
Estland uden eget pas eller en oversat dåbs-/fødselsattest.

Kan det virkelig være rigtigt eller er det en and?

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 19-06-02 22:55

On Wed, 19 Jun 2002 21:04:48 +0200, Brian B. Christensen
<nope@nope.nope> wrote:

> [...]
>Estland uden eget pas eller en oversat dåbs-/fødselsattest.
>
>Kan det virkelig være rigtigt eller er det en and?

Skriv til deres ambasade og spørg dem, det er vist det sikkereste.
sekretar@estemb.dk

Jeg skrev til dem en søndag, om man skal have visum for et endags
besøg i Estland, og fik om mandagen. Du kan også ringe på 3946 3070
ma-fr 10-15, hvis det er konsulatafd. der tager sig af den slags
spørgsmål, så dog kun 10-12.
ifl. www.danmark.dk

--
news.milli.dk føre pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-06-02 09:21

On Wed, 19 Jun 2002 23:54:42 +0200, Ivar Madsen
<news-12-04-02@milli.dk> wrote:

>Skriv til deres ambasade og spørg dem, det er vist det sikkereste.
>sekretar@estemb.dk

Tak for det. Og historien var en and. Bare vores datter står i mit
pas, er det nok.

Mvh. Brian