Netradio og net-tv
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 19-06-02 19:10

Er der nogen der kender et program (eller programmer), hvormed man kan
høre radio og se tv på en mac (iMac 233, OS9.2.2, 192 mb ram)? Jeg har
et kabelmodem og abonnement på oncable, så jeg formoder at signalerne
ligger i kablet. Jeg skal bare have dem hentet ind i 'puteren.

Hvis nogen kender sådan et program, ved du/I så også hvilke frekvenser
de enkelte stationer ligger på?

Thanks
Carsten

Fra : Ben Knudsen

Dato : 19-06-02 23:17

vousortmann@oncable.dk writes:
>Hvis nogen kender sådan et program, ved du/I så også hvilke frekvenser
>de enkelte stationer ligger på?

Øhh, frekvenser? Har du hentet iTunes og leget med det udvalg af
radiostationer, som den umiddelbart kan få øje på?

Mvh Ben

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 20-06-02 07:16

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Øhh, frekvenser? Har du hentet iTunes og leget med det udvalg af
> radiostationer, som den umiddelbart kan få øje på?
>
> Mvh Ben

Ja ja. Men jeg vil gerne kunne hente de danske Dr-kanaler ind, og dem
kan jeg ikke lige finde i iTTunes. Kan du?

Hvad med tv?

mvh
Carsten

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 20-06-02 08:01

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> Ja ja. Men jeg vil gerne kunne hente de danske Dr-kanaler ind, og dem
> kan jeg ikke lige finde i iTTunes. Kan du?

Er der ikke noget med at det kræver en plug in til iTunes, hvis du vil
høre en bestemt radio station ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Ben Knudsen

Dato : 20-06-02 07:46

vousortmann@oncable.dk writes:
>Ja ja. Men jeg vil gerne kunne hente de danske Dr-kanaler ind, og dem
>kan jeg ikke lige finde i iTTunes. Kan du?

Nej, det er rigtigt. DR understøtter pt. ikke mp3-streaming formatet, og
det skal de, før du kan se dem i iTunes.

>Hvad med tv?

Her bruger DR stadig Realplayer. Læs mere her:
http://www.dr.dk/nav/real/real.htm

Ben

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-06-02 18:39

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Nej, det er rigtigt. DR understøtter pt. ikke mp3-streaming formatet, og
> det skal de, før du kan se dem i iTunes.

Hvad med Jubii-radio? Den opdagede jeg tilfældigt, at vores
Windows-computer på arbejdet kan spille.
Henrik Münster
Esbjerg