Personsikkerhed?!??
Fra : olundseng

Dato : 19-06-02 18:08

Min forlovede var i dag i banken (Danske Bank) for at spørge om et lån
til sig selv. Hun fik afslag, på den begrundelse at jeg skylder samme
bank (BG Bank-, sammenslået) penge. Bankrådgiveren går så hen og
udleverer min økonomiske situation til hende, uopfordret. Dette kan
UMULIG være lovlig? Hun er formelt intet andet end en jeg bor sammen
med, og som jeg har overført penge til ved enkelte anledninger. Det
irriterer mig grænseløst, og jeg vil forfølge dette om mulig. Nogle
tips? kraftigt ud af låget

http://www.kandu.dk/

Fra : TGD

Dato : 19-06-02 23:45

"olundseng" <olundseng.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med, og som jeg har overført penge til ved enkelte anledninger. Det
> irriterer mig grænseløst, og jeg vil forfølge dette om mulig. Nogle

Du kan anmelde det til datatilsynet.dk det er dem der har med så noget at
gøre, prøv også at forhør dig hos bankernes ankenævn.

Du kan også tage kontakt til filial direktøren, du for sikkert en
undskyldning men hellere ikke mere, er det nok?