Hvornår kan jeg tage min parasolfod i brug~
Fra : Henrik Bonde

Dato : 19-06-02 18:00

Davs Gruppe
Jeg har støbt mig en solid parasolfod på målene ø60x10-15 (10-15
betyder at den bliver tykkere ind imod røret)
Den er støbt af basiscement og skarp støbegrus i forholdet 1:3

Men hvornår kan jeg tage den i brug?
Jeg ved godt der går hen imod en måned før den er hærdet færdig, men
den skulle gerne i brug før. (konen er utålmodig)
Er Week-enden for tidligt?

Der er i øvrigt en markedsparasol på 3mtr, der skal stå i den.

Mvh
Henrik Bonde

Fra : Calle.

Dato : 19-06-02 18:30

Henrik Bonde wrote:
> [...]
> Er Week-enden for tidligt?
>
> Der er i øvrigt en markedsparasol på 3mtr, der skal stå i den.

Det kan du roligt efter et par dage, den er jo ikke så tyk, så fugten kan jo
hurtigt komme ud.
Har du husket at overbruse den et par gange under aftørringen, for at undgå
at den slår revner/smuldrer
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Aksel

Dato : 20-06-02 17:35

"Henrik Bonde" <hbonde@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er Week-enden for tidligt?
>
> Der er i øvrigt en markedsparasol på 3mtr, der skal stå i den.

Beton har ca. 90% styrke efter 2-3 dage

Hilsen Aksel