Kan man leje sidetasker?
Fra : Kim...streetfigther@~

Dato : 19-06-02 16:35

Hej!

Er der nogen der ved om man kan leje tasker til motorcykler, ligesom
man kan leje skibox og ligende til biler??? Jeg synes lige at det er
for dyrt at købe taskerne, hvis jeg kun bruger dem et par gange!

Mvh Kim...

http://www.sitecenter.dk/motorcykler

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 19-06-02 21:23

<streetfigther@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan leje skibox og ligende til biler??? Jeg synes lige at det er
> for dyrt at købe taskerne, hvis jeg kun bruger dem et par gange!

Du kan leje mine Givi, hvis jeg ikke lige skal bruge dem selv (uge 27 + 28)

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Armand

Dato : 19-06-02 23:26

> [...]
> man kan leje skibox og ligende til biler??? Jeg synes lige at det er
> for dyrt at købe taskerne, hvis jeg kun bruger dem et par gange!

Bare rolig!
Bagagekapaciteten i et par større tasker vænner man sig hurtigt så meget
til, at man (modsat hvad du forventer) ikke afmonterer dem (= incl.
bæresystem/bagagebærer) efter ferien!

Når nu jeg fik nævnt det med bæreystemet:
Det er jo ikke blot et spørgsmål om et par tasker; men snarere om et SÆT
tasker, derved at den til systemet tilhørende bagagebærer eller
taske-ramme også skal monteres - Dette vil oftest medføre så megen
skruen at man ikke gider gentage seancen når man alligevel skal på
weekendtur
indenfor overskuelig tid.
Hvis du i forvejen har f.eks. en Krauser bagagebærer på er din søgen jo
således noget indgrænset deraf, imens et større monterings (=
tilpasnings-) arbejde ligger for hvis du skal montere et fremmed sæt
tasker (læs: beslag!) på din!

Har du mod på det kan du låne et sæt Givi/Nonfango med tilhørende
bagagebærer kvit og frit. Sættet har senest siddet på (= beslagene
passer på) en GPZ 1100 Unitrak, og befinder sig i Fredericia!

--
Armand.

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 20-06-02 08:12

> [...]
> man kan leje skibox og ligende til biler??? Jeg synes lige at det er
> for dyrt at købe taskerne, hvis jeg kun bruger dem et par gange!

Du kan låne mine hvis jeg da ikke lige skal bruge dem selv (uge 27 & 28)

Fra : Kim...streetfigther@~

Dato : 21-06-02 03:47

Hej Rune!!!

Dem tror jeg gerne jeg vil låne så!
Jeg skal afsted til holland/belgien i uge 29!
Jeg sender lige en mail på et tidspunkt, er nemli på arbejde lige nu!