Danskvand er det noget skidt
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 19-06-02 15:45

Hej

- Jeg har hørt noget om at de salte der er i danskvand m. citrus
binder både fedt og væske i kroppen, er der nogle der ved noget om det ?

Mvh

Simon

Fra : Wicky

Dato : 21-06-02 09:17

Øhhhhh drikker spandevis af Danskvand med Citrus og har tabt 10 kilo så det
tror jeg ikke er rigtigt

Fra : Helle Ahlmann Madsen

Dato : 22-06-02 14:12

det er rigtigt at salt binder vand men så længe du ikke har problemer med
nyerne eller lider meget af væske i kroppen er det ikke i så stor en grad at
man ikke skal drikke dansk vand

Helle