E-Mail
webnoob 5265
Keyboard shortcuts i mozilla
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 19-06-02 13:59

Davs

Hvad er der af smarte keyboard shortcuts i Mozilla? Kan man f.eks. skifte
mellem tabs vha. tastaturet.

Mvh.
/Thomas

Fra : ASKF

Dato : 19-06-02 16:20

Thomas Lindgaard ytrede sig i
<Xns92329855BBF50thomasitsnedkerendk@212.242.40.196> med dette:

>Davs
>
>Hvad er der af smarte keyboard shortcuts i Mozilla? Kan man f.eks. skifte
>mellem tabs vha. tastaturet.

Den skulle vist have været sendt til news:dk.edb.internet.browser, men
du får svaret her alligevel
Næste Tab: Ctrl+Page Down
Forrige Tab: Ctrl+Page Up
<http://www.mozilla.org/docs/end-user/moz_shortcuts.html#tabbed_browsing>

Se alle genveje på
<http://www.mozilla.org/docs/end-user/moz_shortcuts.html>
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 19-06-02 23:09

ASKF <askf@privat.dk> wrote in news:4t71hukc8ltftv6oqrotuengh7onp66lrc@
4ax.com:

> Den skulle vist have v‘ret sendt til news:dk.edb.internet.browser

Ups! Det har du da ret i - til mit forsvar vil jeg så sige at spørgsmålet
faktisk startede ud som et spørgsmål til genveje i Mozillas mailklient, men
det løste jeg på bedste vis ved at prøve mig frem :)

Tak for links
/Thomas