gratis alternativ til sunsite.auc.dk til d~
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 19-06-02 12:38

For tiden kan jeg ikke få sunsite til at makke ret. Findes der ikke et
alternativ til de danske grupper?

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 19-06-02 12:41

Anders H. Jørgensen <hede_2@hotmail.com> skrev:

> For tiden kan jeg ikke få sunsite til at makke ret. Findes der
> ikke et alternativ til de danske grupper?

http://news.cis.dfn.de/

Du skal dog registreres.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Henning

Dato : 17-07-02 20:47

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in

> http://news.cis.dfn.de/
>
> Du skal dog registreres.

Må jeg blande mig ?
I skriver at man skal registreres, hvordan forgår det? Skal man opgive sit
rigtige navn og e-mail adresse, og er det gratis?

--
-- Best Regards Henning DK

Fra : Madsen

Dato : 17-07-02 20:54

Henning skrev:

> I skriver at man skal registreres, hvordan forgår det? Skal man
> opgive sit rigtige navn og e-mail adresse, og er det gratis?

Det er gratis, ja.
Det hele står her: http://news.cis.dfn.de/en/register.html
Når det er udført bliver der tilsendt et brugernavn og en
adgangskode til serveren.

Læs også: http://news.cis.dfn.de/en/rules.html

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 19-06-02 14:04

Anders H. Jørgensen skrev:

> For tiden kan jeg ikke få sunsite til at makke ret. Findes der
> ikke et alternativ til de danske grupper?

news.netsite.dk eksisterer tilsyneladende også stadig, selvom jeg
for nogle måneder siden fik at vide, at de snart lukkede for
servicen. Jeg kan dog også stærkt anbefale http://news.cis.dfn.de/
som Morten nævner.

Madsen.