Søges: Sommerhus i Ungarn
Fra : Nis Nissen

Dato : 19-06-02 11:11

Vi er 2 voksen og 3 børn, der sørger et sommerhus i ungarn.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-02 14:39

"Nis Nissen" <Nissen@familie.tdcadsl.dk> writes:

> Vi er 2 voksen og 3 børn, der sørger et sommerhus i ungarn.

I kunne vel ikke bruge en rummelig villa i naturskønne Transylvanien i
Rumænien? Min kæreste og jeg boede det mest fantastiske sted sidste
sommer, og formidler gerne kontakten.

-j

--
Hvad med en villa i Transylvanien?
http://janus.dk/malnas_bai

Fra : Flemming

Dato : 22-06-02 16:21

hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor stor denne villa er, altså hvor mange
sengepladser og hvad den koster at leje.
Mange feriehilsener
Gitte Jahns

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-07-02 10:42

"Flemming" <fl.jahns@get2net.dk> writes:

> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor stor denne villa er, altså
> hvor mange sengepladser og hvad den koster at leje.

Såvidt jeg husker er der tre dobbeltsenge og to enkeltsenge fordelt på
tre værelser i stueetagen. Hertil kommer en første sal som ikke var
taget i brug. Alle værelser er temmelig rummelige, men jeg kender ikke
de eksakte mål. Jeg har lavet en lille hjemmeside om huget med nogle
fotos. Her kan du læse mere:

http://janus.dk/malnas_bai

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte mig.

-j

PS: Beklager sent svar. Har været i ferie i Toscana.