Opera 308
Fra : Billyboy

Dato : 19-06-02 11:01

Hej NG.

Jeg har fået fat i en Opera 308 omstillingsanlæg fra en gammel ven.

Nu sidder jeg med det problem at han selvfølgelig har smidt
"bruger-manualen" væk.

Er der en derude der sidder med en manual, jeg kunne få en kopi af for et
passende vederlag.

Mvh Billyboy

Fra : Kim J Jørgensen

Dato : 19-06-02 22:13

Den Opera du har , er det en lille en lille hvid kasse. Ca på sørrelse med
et a4 papir, og 4 cm tyk ?

Kim

Fra : Billyboy

Dato : 23-06-02 16:45

Hej NG Undskyld det forsinkede svar men ja til Kims spørgsmål

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-06-02 22:10

"Billyboy" <billyboy@escapers.allservice.dk> wrote in message

> [...]
> "bruger-manualen" væk.
>
> Er der en derude der sidder med en manual, jeg kunne få en kopi af for et

hmm, det tog godtnok kun 10 sekunder at finde på google.com

Men mon ikke det er denne her:

http://www.tammsdirect.com/new_site/downloads/206308IN.pdf

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-06-02 22:16

> Men mon ikke det er denne her:
>
> http://www.tammsdirect.com/new_site/downloads/206308IN.pdf

Og det var vist så installations manual....

Her er en 37 siddet bruger manual:

http://www.tammsdirect.com/new_site/downloads/206308user.pdf

Fandt det 2 link, med følgende søgestring på google:

://makeashorterlink.com/?O5A342811

Fra : Billyboy

Dato : 23-06-02 16:45

Det går godt nok stærkt tak for det