Plastikposeholder
Fra : Randi Kristensen

Dato : 19-06-02 09:40

Hej allesammen

Jeg har hørt om en holder til plastikposer som skulle fylde meget
lidt...Poserne skulle ligges i i toppen og tages fra bunden, er der
nogen der kender den og ved hvor man kan få den?

På forhånd tak

Randi

http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Cirkeline

Dato : 19-06-02 12:10

Hej

Ikea har sådan en tingest til 15 kr. Den er af plastik og hedder RATIONELL
holder til plastposer..

hilsen

Susanne

"Randi Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : Erna Andersen

Dato : 19-06-02 21:34

"Randi Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> wrote in
message news:6cc9875c0a654b0a72c06ea68bb8d92a.94417@mygate.mailgate.org...
> Hej allesammen
>
> Jeg har hørt om en holder til plastikposer som skulle fylde meget
> lidt...Poserne skulle ligges i i toppen og tages fra bunden, er der
> nogen der kender den og ved hvor man kan få den?

Hej Randi

Generelt skal plastikting købes hos en isenkræmmer.

Hilsen Erna

Fra : jastrau

Dato : 11-01-04 14:33

"Randi Kristensen" skrev d. 19-06-02 09:40 dette indlæg :
> [...]
> lidt...Poserne skulle ligges i i toppen og tages fra bunden, er der
> nogen der kender den og ved hvor man kan få den?

Hej Randi.
Jeg har prøvet tingesten fra Ikea - den holder ikke. Men så købte jeg en
fra en sjov hjemmeside, der mest handler med antikvariske bøger.
Adressen er www.antikvar.net. Du skal bruge linket: Noget helt andet.
Jeg købte en lækker håndlavet stofpose i virkelig fed kvalitet til 60
kr. Jeg har faktisk bestilt et par stykker til som gave, men prøv selv
at se.

Venlig hilsen

Jastrau

http://www.kandu.dk/