Batteri til T18s
Fra : Morten

Dato : 19-06-02 09:10

Hej

Er der nogen, der ved om det er muligt at proppe et Li-Ion-batteri i en
Ericsson T18s, når den fra fabrikken er udstyret med et NiMH-batteri?

Er der i givet fald nogen, der ved hvor jeg kan købe et sådant, der passer
til min T18s?

Mange hilsener

Morten

Fra : JMo.

Dato : 19-06-02 16:54

On Wed, 19 Jun 2002 10:10:26 +0200, "Morten" <mvl@privat.dk> wrote:

> [...]
>Ericsson T18s, når den fra fabrikken er udstyret med et NiMH-batteri?
>
>Er der i givet fald nogen, der ved hvor jeg kan købe et sådant, der passer

Desværre - T18 kan ikke oplade LiIon batterier, så hvis der var nogen
der fandt på at konstruere et sådan, ville du være nødt til at putte
det i en ekstern oplader hver gang det skulle lades op.

Fra : Morten

Dato : 19-06-02 18:11

Øv-øv-øv!

Men mange tak for svaret.