sorte striber
Fra : Ris@ger

Dato : 19-06-02 07:19

Jeg er meget i tvivl om, hvad der virker bedst når de sorte striber fra
tætningslisterne skal fjernes.(hvis der er noget der virker).

Jeg har i år købt helt ny vogn og efter et par måneder på forårsplads, er
striberne kommet i stort omfang.

Jeg har hørt både om Leth's råd om wienerkalk og om ren clorin på en svamp.

Tidligere brugte jeg et produkt fra turtle der hed SuperVask. Det kan jeg
imidlertidig ikke finde nogen steder længere. Det var ellers effektivt.

Jeg prøvede på min sidste cpv et renseprodukt fra en campingforhandler.
Produktet skulle blandes med vand. Det virkede ikke. Så prøvede jeg
ufortyndet og med masser af knofedt. det resulterede i hvide striber !

Så derfor - jeg er meget i tvivl og viul gerne have begyndt rigtigt på min
nye vogn.

Gode råd er meget velkomne.

Hilsen Torben
risager@mail.dk

GOD FERIE TIL JER ALLE

Fra : Gert Petersen

Dato : 19-06-02 14:53

Hejsa!!!

"Ris@ger" <tr@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ufortyndet og med masser af knofedt. det resulterede i hvide striber !
>
> Så derfor - jeg er meget i tvivl og viul gerne have begyndt rigtigt på min

Jeg bruger prox den i sprayflasken den virker fortrinlig...

Mvh.

Gert

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 19-06-02 15:16

Så derfor - jeg er meget i tvivl og viul gerne have begyndt rigtigt på min

Jeg bruger VK kemi universalrens, det blander jeg op med vand og vasker
vognen, er der noget som sider særligt fast sprøjter jeg det direkte
ufortyndet på og bruger en negle børste til de værste steder.

der efter slutter jeg af med SK 2000 så striberne ikke får så solidt fat.

I lige måde.

> Jeg bruger prox den i sprayflasken den virker fortrinlig...

Det virker også godt, men igen vask vognen først og tag så problem børnene
bagefter

Hilsen Jørgen

Fra : Janne Madsen

Dato : 19-06-02 22:29

Ris@ger <tr@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d102231$0$27703$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> ufortyndet og med masser af knofedt. det resulterede i hvide striber !
>
> Så derfor - jeg er meget i tvivl og viul gerne have begyndt rigtigt på min

Hej
Jeg bruger sæbespåner blandet op med vand. Striberne forsvinder ved brug af
almindelig børstevask uden at skade knoerne. Rådet gav en anden campist i en
tråd for et par år siden og det har virket upåklageligt lige siden.
mvh
Lennart

Fra : Claus og anita

Dato : 26-06-02 20:08

Jeg bruger Turtle Wax colorback lakrens , der er ikke slibe middel i og
virker på min hobby535, årg 86, . Brug IKKE wiener kalk da det ridser.
hilsen Claus Rasmussen, Svenstrup

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 26-06-02 22:27

Jeg plejer at have succes med motorrens. Det er vigtigt at fjerne
motorrensen med det samme inden den tørrer, så hav en spand vand og en
svamp parat. Motorrens kan købes på servicestationer, varehuse,
biludstyrsforretninger etc.
Venlig hilsen
ThJ / Haarby