REQ: ark til beregning af hastighed
Fra : Janus

Dato : 18-06-02 23:53

Davs

Jeg har været så uheldig at miste det der excel regneark til beregningen af
hastighed vha. omdrejninger/gear-ratio hjul-diam. mv. Er der en der gider at
poste det, nok bedst i dk.binaer.motor, så kan det være andre får også glæde
af det
mvh Janus

Fra : RacerNiels

Dato : 18-06-02 23:58

"Janus" <janusz@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> [...]
at
> poste det, nok bedst i dk.binaer.motor, så kan det være andre får også

Ligger det ikke på Jørunds hjemmeside?? www.motorcycle-dk.com tror jeg nok.
Ellers ha jeg det liggende et sted, men det bliver ikke nu jeg finder det.

Godnat,
Niels

Fra : Janus

Dato : 19-06-02 00:10