Wap til Tdc, hjælp mig.......
Fra : Kent Christensen

Dato : 18-06-02 22:28

Hej

Jeg havde for kort tid siden en T68i og opsatte wap-opsætningen
ved hjælp af Ericssons wap-konfigurator fra Ericssons hjemmeside.
Med sms'en med indstillingerne fulgte også et bogmærke/link til en
teledanmark-side med nogle meget gode links. Bl.a. var
der en, der hed "Hvor findes.....", hvor man fx kunne finde
de nærmeste restuaranter. Der var også et link til en vejviser
+ meget mere.

Nu har jeg så købt en anden telefon, en Nokia 3510, og så
ville jeg jo gerne have dette fine teledanmark-link igen. Der
må sidde én derude, der kan give mig linket .

Jeg har ledt og ledt på Tdc's hjemmeside, men jeg kunne
ikke finde det.

Nokia har desværre ikke nogen form for wap-konfigurator.
Man skal selv indtaste oplysningerne.

På forhånd tak.

Vh
Kent

Fra : Jonny Pedersen

Dato : 19-06-02 06:44

> Jeg har ledt og ledt på Tdc's hjemmeside, men jeg kunne
> ikke finde det.

Jeg ringede til tdc, så sendte de en sms-opsætning

-J

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 20-06-02 13:02

"Kent Christensen" <Jacko@pc.dk> wrote in message
> [...]
> der en, der hed "Hvor findes.....", hvor man fx kunne finde
> de nærmeste restuaranter. Der var også et link til en vejviser

hvad mæ wap.krak.dk? ..den har også find Nærmeste.. ruteplan..
nummeroplysning..

Kenneth