Digitalkamera
Fra : Per A. Hansen

Dato : 18-06-02 21:05

Hej alle!

Min Nikon Coolpix fik systemfejl efter ca. 7 mdrs. brug.
Nu er der gået 5 uger uden jeg har hørt fra Nikon - forhandleren
har forsøgt flere gange.
Hvis det tager så lang tid for firmaet indenfor garantiperioden
kunne man da lynhurtigt have sendt et nyt.
Er der nogen regler for, hvor lang tid der må gå for en sådan
reparation inden handelen kan gå tilbage?

Per A. Hansen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-06-02 21:28

In article <WqMP8.115$uQ2.3998@news.get2net.dk>,
"Per A. Hansen" <per.hansen@get2net.dk> wrote:

> [...]
> kunne man da lynhurtigt have sendt et nyt.
> Er der nogen regler for, hvor lang tid der må gå for en sådan
> reparation inden handelen kan gå tilbage?

Tommelfingerregelen er maksimalt 3 uger.