Email på T68i
Fra : Deaster

Dato : 18-06-02 20:28

Er der nogen som kan få sin T68i til at hente mail hos Cybercity? Jeg kan
simpelthen ikke få den til det, jeg får bare efter en rum tid: Server ikke
fundet. Jeg har også prøvet at angive ip adressen for indgående og udgående
postserver ( jeg bruger vip.cybercity.dk). Any ideas ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Peter Binderup

Dato : 19-06-02 08:30

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> wrote in message news:aeo1ks$1f7t$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> fundet. Jeg har også prøvet at angive ip adressen for indgående og udgående
> postserver ( jeg bruger vip.cybercity.dk). Any ideas ?

Du skal logge på via en internetudbyder - wap konfiguratoren ved www.sonyericsson.dk/support er ikke nok. Gør du allerede det så
skal du ændre vip.cybercity.dk til dets IP nummer 212.242.41.36 så skulle der være hul igennem.

MVH
Peter

Fra : Deaster

Dato : 19-06-02 09:41

"Peter Binderup" <binderup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
www.sonyericsson.dk/support er ikke nok. Gør du allerede det så
> skal du ændre vip.cybercity.dk til dets IP nummer 212.242.41.36 så skulle

Jeg har ikke brugt konf. men indtastet alle oplysingerne manuelt, og jeg har
desværre også prøvet at indtaste ipadressen, og det virker ikke.

Fra : Peter Binderup

Dato : 19-06-02 10:00

> Jeg har ikke brugt konf. men indtastet alle oplysingerne manuelt, og jeg har
> desværre også prøvet at indtaste ipadressen, og det virker ikke.

Ringer du op via Cybercity?

Fra : Deaster

Dato : 19-06-02 11:02

> Ringer du op via Cybercity?

Ahha, det kunne være det. Hvor ændrer man nummeret man skal ringe op til,
for jeg kan se at den åbenbart standard tager SMS beskedcentral nummeret?

Fra : Peter Binderup

Dato : 19-06-02 11:09

> Ahha, det kunne være det. Hvor ændrer man nummeret man skal ringe op til,
> for jeg kan se at den åbenbart standard tager SMS beskedcentral nummeret?

under forbindelser (menu -> 8) kan du oprette en ny profil.

Den forklaring jeg har fået af en kollega (jeg arbejder selv ved Ericsson dog ikke med mobiltelefoner - og indsæt her standard
disclaimer om at jeg repræsenterer mig selv og ikke Ericsson på news, og derfor er holdningerne mine og ikke min arbejdsgivers (så
er vi på den sikre side ) er at man via de forskellige wap gateways ikke får en "gyldig" dns adresse og derfor finder mail
klienten så naturligvis ikke mail serveren.

/Peter

Fra : Deaster

Dato : 19-06-02 11:53

> [...]
ikke får en "gyldig" dns adresse og derfor finder mail
> klienten så naturligvis ikke mail serveren.

Thanx, det prøver jeg at kigge på.