vægtreduktion
Fra : Ninett Green

Dato : 18-06-02 20:19

6,5 kilo på 10 uger, stille og roligt med masser af plads til et helt
normalt liv. Ingen piller eller pulvere, ingen sult og ingen afsavn. Tror I
på jeg er glad?

Kærligst Ninett

www.GreensHus.dk & www.Qvinderne.dk

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 18-06-02 21:24

Flot Ninett........
Har selv rundet de 18,4 kg idag (på 15 uger), så jeg er også en glad
kvinde

Mvh
Carina

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 22-06-02 06:58

Wow.. det er bare flot gået af jer begge to!!! *S*

Virkelig flot! *S*

hmmm.. hvornår mon WW kommer til nordjylland.... Jeg gider ikke deres
brevkursus, for det er ikke kun det jeg er ude efter.. men hele deres gode
sammenhold... *S*

Jeg venter spændt og prøver så i mellemtiden at finde alternativer! *S*

MVH Mette

Fra : Ninett Green

Dato : 22-06-02 07:01

Hej Mette, hvis du er interesseret, vil jeg da gerne finde ud af det for
dig? Men jeg ved med sikkerhed at Grenå er på vej, men du bor vist ovre "på
den anden side" ikk?