GS500 er vel en GS500 eller hvad?
Fra : Henry

Dato : 18-06-02 20:22

Sjovt nok findes der 3 modeller af Suzuki GS500

GS500EY
Rød og sort
49.995,-

GS500K2
Blå
54.995,-

GS500EYKØ
Blå
59.995,-

Er der nogen der kender de nærmere forskelle mellem disse modeller?

Jeg kan selv se at K2 (måske er det en 2000 model??) har en anden tank med
20L, men er der andet.

mvh
Susan

Fra : Jimmi

Dato : 18-06-02 20:47

GS500EYKØ er designet til køreskoler og er droslet, ved ikke hvad der ellers
er lavet ved den.

/Jimmi

Fra : Jake

Dato : 19-06-02 10:00

> GS500EYKØ er designet til køreskoler og er droslet, ved ikke hvad der
ellers
> er lavet ved den.

Det er rigtigt at den er designet til køreskoler. Men den er ikke droslet.
Den er derimod tunet 3 heste op, fordi der er et minimums krav på hvor mange
heste en skole motorcykel til stor motorcykel skal have.

med hensyn til de to andre modeller så er GS500EY den gamle model og GS500K2
den nye.

mvh Jakob

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-06-02 15:30

"Jake" <jake@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mange
> heste en skole motorcykel til stor motorcykel skal have.

Det lyder særdeles interessant!
Hvori består den tuning?

Rittig
GS500E

Fra : Jake

Dato : 19-06-02 16:12

> mange
>
> Det lyder særdeles interessant!
> Hvori består den tuning?

Der må jeg desværre melde pas Jeg ved ikke hvordan den er tunet, men jeg
har oplysningen fra en kørelærer, der er indehaver af bemeldte apparat.

mvh Jakob

XJ 600

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-06-02 18:50

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev:

> mange
>
> Det lyder særdeles interessant!
> Hvori består den tuning?

Engang havde gs'eren svjh. omkring 50 hk, men blev senere droslet ned til de
45 ved at indsugningstragtene blev forlænget oppe i luftfilterkassen. En
anden GS ejer fortalte på et tidspunkt at den oprindelige effekt kunne opnås
igen ved at korte tragtene af. Jeg husker ikke lige noget nærmere, men det
gør groups.google.com sikkert

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-06-02 10:10

Kunne man ikke være heldig at de stumper der skal bruges passer sammen ?? Så
er det jo bare at finde den årgang med flest hk, og så købe de stumper til
den. Hvis man da er sikker på at det bare er fx. indsugningstragterne.

--
Mvh.
Henrik (som ikke kender meget til GS'erne)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 18-06-02 21:10

Henry <henry@nomail.com> skrev i en
> [...]
>

> Er der nogen der kender de nærmere forskelle mellem disse modeller?
>
> Jeg kan selv se at K2 (måske er det en 2000 model??) har en anden tank med

--------------
Hej

Normalt har forskellen gennem årene kun været årgangen, sådan at forstå at
modellen hedder GS500E og det der fulgte efter af bogstaver indikerede
hvilket år den var fremstillet.

Den der ender på KØ er ifølge importøren åbenbart en model til brug for
køreskoler......

Dog forstår jeg ikke helt at GS500K2 mangler "E'et" men det må jo som nævnt
være fordi den åbenbart har fået 3liter mere i tanken og et lidt andet
udseende, men mon ikke den ellers er som den plejer?

--
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk

Fjern X i mailadresse