Roadplanner/guide
Fra : Jens Didriksen

Dato : 18-06-02 20:08

Jeg er ved at planlægge en tur ned forbi Stuttgart og fandt
http://www.mappy.com som da virker nogenlunde.

Men er den ikke lidt optimistisk: fra Horsens og til grænsen skriver den at
jeg skal bruge 40 minutter...!?

Godt nok kan jeg lide at køre stærkt, meeen... :-/

Nogen der har en anden roadguide? Shell havde en engang men den ser ikke ud
til at være der længere.

Didrik

Fra : Kenneth

Dato : 18-06-02 20:15

> Nogen der har en anden roadguide? Shell havde en engang men den ser

http://www.shellgeostar.com

Shells ruteplan er lige her.

Kenneth
ST1100

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-06-02 20:37

Der findes en på http://routenplaner.web.de/

--
Jørgen

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 18-06-02 21:19

Du kan købe et program der hedder Route66 i alle Merlin butikker, man skal
bare justere hastighederne i opsætningen ned, og taste ind , hvor langt din
MC kører på literen så får du både hurtigste rute, hvor lang tid det tager,
og hvor meget det ca. kommer til at koste i Benzin... Det koster dog 295 kr.

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Steven

Dato : 20-06-02 00:17

On Tue, 18 Jun 2002 22:19:26 +0200, "Rune \(Bandit600\)"
<Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>og hvor meget det ca. kommer til at koste i Benzin... Det koster dog 295 kr.

Jeg mener at have set Route66 på biblioteket til 14 dages udlån.

mvh
Steven FZS600

Fra : Jens Didriksen

Dato : 18-06-02 22:27

Tak for link'ene - de er super

Jens

Fra : Søren Lindholt

Dato : 18-06-02 22:58

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse > Nogen der har
en anden roadguide? Shell havde en engang men den ser ikke ud
> til at være der længere.
www.opel.de => routenplaner, den kender selv det mindst sted...

S.

Fra : Jakob

Dato : 19-06-02 15:33
Fra : DurtHe

Dato : 07-08-02 08:15

Halløjsa..

Jeg har et program som hedder Softkey "Eropæisk vejviser" Det fungere på
nogenlunde samme måde som Route66, og der er jo også over DK!! Og der
kan man også indsætte hastighed og lign. men de referere til route66,
men det er vel ik til at finde på nettet vel? det skal vel købes? eller?

http://www.kandu.dk/

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 07-08-02 09:03

Jeps det skal købes...