Begynde på løb ?
Fra : Steffen Antoniussen

Dato : 18-06-02 19:36

Jeg er ved at opbygge motivation til at begynde at løbe, og mener at en
Mette i JyllandsPosten have nogle ideer om opstart af løbetræning.

Er der nogle her, der ved om de findes på en hjemmeside eller lignende ?

Hilsen Steffen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-06-02 21:37

"Steffen Antoniussen" <antoniussen@image.dk> writes:

> Er der nogle her, der ved om de findes på en hjemmeside eller
> lignende ?

Kongesitet inde for løb i Danmark heddder

http://www.run4fun.dk

og hér finder du alt løbe-evangelisme og træningsprogrammer for
begyndere, over debatforum og nyhedstjeneste til webshop, hvor du kan
købe bøger, pulsure mv.

Ja, jeg er begejstret, men har ingen formelle bånd til sitet.

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : sportychick

Dato : 19-06-02 13:03

"Steffen Antoniussen" skrev d. 18-06-02 19:36 dette indlæg :
> [...]
> Mette i JyllandsPosten have nogle ideer om opstart af løbetræning.
>
> Er der nogle her, der ved om de findes på en hjemmeside eller lignende

Du kan også prøve http//www.sportspladsen.dk Der kan du blandt andet
finde nogen at træne sammen med og det hjælper i hvert fald også på
motivationen! - Held og lykke!
/Sportychick

http://www.kandu.dk/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-07-02 23:45

"Steffen Antoniussen" <antoniussen@image.dk> writes:

> Er der nogle her, der ved om de findes på en hjemmeside eller lignende ?

Der er jo nyhedsgrupen her. Spørg løs!

-j

--
Hvad med en villa i Transylvanien?