Crasher jeres SOF 2 osse ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 18-06-02 19:40

Mit crasher stort set altid, på "Vergaras Mansion : Grounds", missionen.

Midt i cutscenen, fryser det stort set hele tiden.

Hvis jeg er hurtig, og skipper cutscenen kan jeg godt spille, men det
crasher som regel, lidt senere..

Specs :

XP 1700 +
512 MB ram
Geforce 4 MX 440
Soundblaster Live

Drivere er opdateret.

Har læst på Ravens forum, at der er rigtigt mange som har problemer, med at
spillet crasher.

Pænt irriterende egentligt...

Thomas......som sandsynligvis bytter SOF 2, til GTA3 imorgen.

Fra : Gerner

Dato : 18-06-02 21:24

On Tue, 18 Jun 2002 20:40:09 +0200, "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote:

>Har læst på Ravens forum, at der er rigtigt mange som har problemer, med at
>spillet crasher.

Ikke her. Der er nogle scener som Raven godt kender til, plus nogen de åbenbart
ikke kender til, hvor FPS går helt ned til sneglefart, men det kan klares ved at
downe display parametrene til stort set minimum. Hvis dit grafikkort er med 64Mb
ram, så er det stort set som mit, og det forårsager ikke crash på min 550Mhz
computer.

>Pænt irriterende egentligt...
>
>Thomas......som sandsynligvis bytter SOF 2, til GTA3 imorgen.

Jeg har ikke læst nogen indlæg i denne gruppe om gta3, men der er rigtig mange,
hvilket indikerer over for mig at spillet nok ikke fungerer så godt.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 18-06-02 22:27

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
med 64Mb
> ram, så er det stort set som mit, og det forårsager ikke crash på min

Problemet blev løst ; Fik et par tips, ang. en Open GL setting andre havde
haft succes med, og nu kører det perfekt, og flydende tilmed, samt har ikke
crashet i flere timer. Og det selvom alle grafikindstillinger er sat til
"High" og "Very high" noglesteder + kører det i 1024X768 ; Jeg er imponeret.

Mit grafikkort er med 64MB.

Kører du det tilfredsstillende på en 550Mhz ? På min gamle P III 550Mhz,
kørte det virkeligt ringe.

> Jeg har ikke læst nogen indlæg i denne gruppe om gta3, men der er rigtig
mange,
> hvilket indikerer over for mig at spillet nok ikke fungerer så godt.

Hvad GTA3 angår, så er det vist mest hvis man bruger XP, at det ikke er
særligt fedt ; Jeg kørte det på min gamle P III, m. Win 98, og det kørte
faktisk pænt.

Thomas

Fra : Gerner

Dato : 18-06-02 22:42

On Tue, 18 Jun 2002 23:27:28 +0200, "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Mit grafikkort er med 64MB.
>
>Kører du det tilfredsstillende på en 550Mhz ? På min gamle P III 550Mhz,

Efter at have skiftet til grafikkortet, så kører alle spil flydende, sof2 dog
undtagen på de steder + nogle til, som også andre ahr problemer med ifølge
Raven.

Jeg har en anden computer med en 990Mhz cpu og nogenlunde samme grafikkort, som
jeg ikke har prøvet spillene på endnu. Begge er win98se bestykket.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto