Snakke over ADSL ?
Fra : zyko@e-mail.dk

Dato : 18-06-02 18:42

Da jeg er den lykkelige ejer af ADSL fra TDC og en PS2 vil jeg høre om
det er muligt at ringe fra ADSL abonnementet. Hvis man kan det er det
da utrolig hvad man kan ringe for, for vi gir jo kun de 350 kr. for
det ab. Kan man det ???

Venlig Hilsen
Steffen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-06-02 18:50

<zyko@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg er den lykkelige ejer af ADSL fra TDC og en PS2 vil jeg høre om
> det er muligt at ringe fra ADSL abonnementet.

Der er nogle tjenester på nettet der giver denne mulighed.
http://www.net2phone.com/ er et eksempel.
Generelt er det svært at finde gratis tjenester, og dem der er, er ikke
voldsomt gode.