OS X på PB G3 250 MHz
Fra : Eliasen

Dato : 18-06-02 18:00

Vil man (læs: NG'erne) fraråde mig at installere subj. på en så forholdsvis
lille PB?

--
Eliasen

Fra : Hörschgen

Dato : 18-06-02 22:19

Jeg har kørt OS X på en beige PB G3 233 med 192 mb ram. Det gik, men det går
ikke speicelt hurtigt og skulle jeg lave noget seriøst arbejde skiftede jeg
til 9.2 som jeg havde installeret på en anden partition.

mvh Mikkel

Fra : Ben Knudsen

Dato : 18-06-02 23:08

mikkel@nospamschutt.dk writes:
> [...]
>jeg
>til 9.2 som jeg havde installeret på en anden partition.

Vi har to 266 mhz iMac til at køre osx. Det går egentlig meget hædeligt,
så længe man ikke forsøger at gå på vandet...

Mvh Ben

Fra : Christian Bech

Dato : 19-06-02 09:23

In article <fc.0073fb6b044054ca3b9aca00d2b66b62.44054de@net.dialog.dk>,
"Ben Knudsen" <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Vi har to 266 mhz iMac til at køre osx. Det går egentlig meget hædeligt,
> så længe man ikke forsøger at gå på vandet...

Jeg har samme oplevelse med en Beige G3 266 med kun 160 MB RAM.

--
Christian

Fra : Eliasen

Dato : 19-06-02 10:10

"Christian Bech" <bechd@mac.com> wrote in message

> Jeg har samme oplevelse med en Beige G3 266 med kun 160 MB RAM.

Tak til jer alle. Jeg tror jeg vover pelsen. Det største problem jeg kan
løbe i, er vel skærmens og/eller kortets begrænsninger.

--
Eliasen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-02 10:35

"Eliasen" <eliasen@_REMOVE_mail1.stofanet.dk> writes:

> Tak til jer alle. Jeg tror jeg vover pelsen. Det største problem jeg
> kan løbe i, er vel skærmens og/eller kortets begrænsninger.

Snarere at du bliver tæske-træt af at vente på maskinen. Den er sikker
fin nok til at få en idé om hvor kool OSX'er, men OSX har det nu bedst
på en god G4 med godt med ram.

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Eliasen

Dato : 19-06-02 11:25

"Janus Sandsgaard" <janus@janus.dk> wrote in message
> Snarere at du bliver tæske-træt af at vente på maskinen. Den er sikker
> fin nok til at få en idé om hvor kool OSX'er, men OSX har det nu bedst
> på en god G4 med godt med ram.

Jeg kører OS X på min Titanium 667 og min iMac i forvejen (uden probs), så
det er såmænd ikke af interesse, mere for at ensarte maskinparken. Hvis du
mener, at den bli'r vildt langsom af det, lader jeg den blive på 9.2.2 Jeg
gider bare ikke til at installere på den, for blot at opdage, at den ikke
kan håndtere det.

--
Eliasen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-02 13:02

> [...]

> lader jeg den blive på 9.2.2 Jeg gider bare ikke til at installere
> på den, for blot at opdage, at den ikke kan håndtere det.

Som med så meget andet er det en temperamentssag. Jeg droppede OSX på
min Pismo G3-400 m. 640 mb ram fordi jeg oplevede en del små,
rriterende vejtetider.

-j