Problem med PC-Plus
Fra : tapio

Dato : 11-02-01 17:32

Jeg har et problem med PC-Plus, som jeg har fået at vide jeg muligvis kan få
hjælp til i denne nyhedsgruppe. Problemet er at jeg skal bogføre de sidste
bilag år 2000. PC- Plus meddeler der ikke er mere plads på lagermediet, men
jeg har 17 Gb på 3 diske. Jeg bliver bedt om at slette nogle posteringer.
Jeg har printet næsten hele året ud og tømt bogføringsjournalen. Men samme
besked kommer igen, Hvad gør jeg ?

På forhånd tak.

Tapio

Fra : N/A

Dato : 11-02-01 19:04

Fra : Peter Grauslund Chri~

Dato : 11-02-01 19:04

"Thomas Bomm" <bomm@vsdata.dk> wrote in message
> Hvilken version har du ?
>
> Der er noget med at nogle gammel version ikke kan afslutte regnskab hvis
de
> køre på en harddisk med mere en 2 GB.

[klip]

Jeg har 'hørt' grænsen er 20 mb.

/Peter

--
http://vvv.grauslund.com/

Fra : IMB

Dato : 11-02-01 22:41

> "Thomas Bomm" <bomm@vsdata.dk> wrote in message

> de
>
> [klip]
>
> Jeg har 'hørt' grænsen er 20 mb.
>
> /Peter
>
> --
> http://vvv.grauslund.com/

Jeg har ver. 4,3, som skulle være den seneste(?) med en harddisk 12,6 GB - 128 MB ram,
så hvad er det for grænser I taler om !
og har ingen problemer med PCPLUS, som er et særdeles godt program, når vi taler dos.

(desværre kun med: Udskrivning med ramme, som min HP LaserJet 4L ikke kan klare).

Hilsen
Inge

Fra : Peter Grauslund Chri~

Dato : 11-02-01 23:11

"IMB" <imb@post9.tele.dk> wrote in message

[klip]

> Jeg har ver. 4,3, som skulle være den seneste(?) med en harddisk 12,6 GB -
128 MB ram,
>så hvad er det for grænser I taler om !

Harddisk størrelse.

/Peter

--
http://vvv.grauslund.com/

Fra : Søren W Nielsen

Dato : 11-02-01 23:16

Du skal have en "patch" der supportere større diske en 20MB. Kan evt. maile
en til dig.
Mvh
Søren
tapio <tapio@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:39zh6.330$gR5.6421@news.get2net.dk...

Fra : jesnet

Dato : 25-06-02 08:41

Er der en der kan sende patchen til pcplus så den kan køre på store
diske - på forhånd tak.
mvh
Bent
bent@pristed.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : duro

Dato : 02-07-02 00:17

"jesnet" <jesnet.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der kan sende patchen til pcplus så den kan køre på store
> diske - på forhånd tak.
> mvh
> Bent

Prøv her: http://inet.uni2.dk/~svolaf/nytteprogrammer.htm

Steen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 12-02-01 00:32

On Sun, 11 Feb 2001 17:32:14 +0100, tapio wrote in dk.erhverv

Hjælp sendt til Tapio i email.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 12-02-01 21:03

In <9670ni$4ia$1@news.inet.tele.dk>, on 02/11/2001
at 10:40 PM, "IMB" <imb@post9.tele.dk> said:

>(desværre kun med: Udskrivning med ramme, som min HP LaserJet 4L ikke kan
>klare).

Min 5l kan godt, så burde 4l ikke også kunne? (Det kan være fordi jeg selv
rettede i pronterfilen....)

/Knud