Asus driver + Nvidia's ref. driver
Fra : René Jensen

Dato : 18-06-02 16:24

Jeg har et Asus V8460 Ti 4600 Geforce4 kort, og jeg kører Windows 2000
Pro. -Da jeg lige fik kortet installeret jeg Asus egen drivere, eller
det vil sige Nvidia's reference drivere (27.42) med Asus Enhanced
drivere, men da ref. driverene jo er lidt gamle, tænkte jeg at jeg bare
kunne smide de nyeste ref. drivere ind.... men nej.

Er der nogle som har det samme grafikkort som jeg, og har fundet en
løsning til at "snyde" Asus driver-installations programmet, så man kan
installere de nyeste ref. drivere fra Nvidia + Asus Enhanced driver?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 18-06-02 22:22

> Er der nogle som har det samme grafikkort som jeg, og har fundet en
> løsning til at "snyde" Asus driver-installations programmet, så man kan
> installere de nyeste ref. drivere fra Nvidia + Asus Enhanced driver?

Hej,
Har godt nok kun en V7700, men jeg skulle bare afinstallere ASUS drivers
inden jeg lagde Nvidia's på.
Afinstallererde via Tilføj/fjern programmer -> Asus drivere

Eller prøv at kikke på www.technogarb.com

Mvh
Martin

Fra : René Jensen

Dato : 19-06-02 19:10

Martin Bilgrav wrote:
> Har godt nok kun en V7700, men jeg skulle bare afinstallere ASUS drivers
> inden jeg lagde Nvidia's på.
> Afinstallererde via Tilføj/fjern programmer -> Asus drivere

Jeg tror du misforstår mit spørgsmål - vælger man at installere driverne
fra Asus CD'en, så vil den installere Nvidia's reference drivere (en
ældre version end den der findes på Nvidia's hjemmeside) samt Asus egen
Enhanced driver, der giver nogle ekstra features såsom OSD, som jeg
gerne vil have.

Jeg kan sagtens vælge at køre med de drivere, som følger med Asus CD'en,
eller Nvidia's reference drivere fra deres hjemmeside. -Men hele
problemstillingen er hvordan kan jeg kombinere Nvidia's reference
drivere med Asus Enhanced drivere, så jeg få de nyeste reference drivere
(installeret) samt Asus Enhanced driver.

> Eller prøv at kikke på www.technogarb.com

Will do!

Med venlig hilsen,
René Jensen