Ugler til undervisning
Fra : NF

Dato : 18-06-02 15:49

Jeg er en lærer til en kommende 6. klasse der i det kommende skoleår
kunne tænke sig at klassen skulle lave et stort "projekt" om de danske
ugler.
Hertil mangler jeg nogle gode råd / ideer til bl.a. hvordan / hvilke
undersøgelser man kunne lave - i det hele taget alt med ugler - evt.
også¨hvis der skulle være folk i vores område (Kolding) der kunne
hjælpe/vejlede os.
Det hele skulle gerne udmunde i en hjemmeside, udstilling, ophængning
af uglekasser de rigtige steder og meget mere.
mvh
Niels Frahm
Kolding
e-mail: nfrahm@mail1.stofanet.dk

Fra : Erhardt Ecklon

Dato : 18-06-02 19:19

Hej Niels

Du kan evt. starte på Nettet på disse to adresser:

http://www.mobilixnet.dk/~mob36051/index.html

http://www.tytoalba.dk/default.html

og held og lykke med projektet

Med venlig hilsen
Erhardt
Erhardt@Ecklon.dk
www.snatur.dk

"VI MØDES PÅ NETTET &
SES I NATUREN"

Fra : NF

Dato : 19-06-02 13:51

On Tue, 18 Jun 2002 20:18:37 +0200, "Erhardt Ecklon"
<e-ecklonX@post3.tele.dk> wrote:

>Hej Niels
>
>Du kan evt. starte på Nettet på disse to adresser:
>
>http://www.mobilixnet.dk/~mob36051/index.html
>
>http://www.tytoalba.dk/default.html

Tak - jeg kender godt disse sider - gode og brugbare - men kender du
flere sider eller andet der kan hjælpe - modtager jeg det gerne.

Niels

Fra : Bess

Dato : 27-06-02 08:52

"NF" <frahm@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det hele skulle gerne udmunde i en hjemmeside, udstilling, ophængning
> af uglekasser de rigtige steder og meget mere.

Ikke ligefrem undervisning, men en sjov historie er det da:

http://www.jv.dk/article.asp?id=GR469TH0.1&u1=tønder&u2=aabenraa&u3=

mvh
Bess