Siemens C25i
Fra : Rea721

Dato : 18-06-02 13:12

Hello
Hvilket software kan bruges til at synkronisere telefonbogen via IR på en
C25i, og hvad kaldes den type software?
Har lidt svært ved at søge når jeg ikke kender navnet

Bruger XP

Vh
Rea721

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-06-02 18:23

"Rea721" <rea721@svar-ikke-på-mail-men-i-newsgruppen.invalid> skrev i en
meddelelse news:3d0f23aa$0$718$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvilket software kan bruges til at synkronisere telefonbogen via IR på
en
> C25i, og hvad kaldes den type software?

Har C25 IR? (har godt set dit "i", men har ikke hørt om dette før)
Ellers prøv at tage et kig på http://www.s25-world.net/

Fra : rea721

Dato : 18-06-02 18:37

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev

> Har C25 IR?

Aner det ikke :)

> (har godt set dit "i", men har ikke hørt om dette før)
> Ellers prøv at tage et kig på http://www.s25-world.net/

Hvis jeg nu startede med at skrive den rigtige model, ville det jo nok være
lidt letterer at få hjælp Det er en S25 og ikke C25.

Tak for linket

Rea721