Forsikring til XJ600
Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 18-06-02 12:08

Hej med jer.

Jeg har lige talt med TopDanmark, og fået en pris på 3869 kr helårlig incl.
kasko og helårskørsel på min XJ600 fra 1991.
Jeg er elitebilist, og jeg synes egentlig prisen er høj. Er der nogen
konstuktive kommentarer om f.eks. et
andet forsikringsselskab
--
Bo Stilling Christiansen
XJ600 - fjern de to dyr i mail adressen

Fra : Jimmi

Dato : 18-06-02 12:27

Jep, brug GF forsikring hvis du er over 30!!!
Det kan jeg ikke, da jeg er under.
Bare for sjov, her er en liste af de priser jeg har fået oplyst af Top
Danmark:

Yamaha SZR 660 16.198,-
Suzuki Bandit 12.800,-
yamaha xj600 98 9.129,-
Yamaha XT600E 9.129,-
honda cb500 9.129,-
Yamaha xj600S Diversion 8.028,-
Suzuki GS500E 6.200,-
Ducati Monster 5.500,-

Om jeg fatter hvorfor Monsteret er så meget billigere...

/Jimmi

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 18-06-02 15:38

"Jimmi" <jimmi@klud.dk> wrote in message news:aen5hn$9ub$1@sunsite.dk...
> [...]
> Yamaha XT600E 9.129,-
> Yamaha xj600S Diversion 8.028,-

> Om jeg fatter hvorfor Monsteret er så meget billigere...

Nej, det fatter jeg heller ikke..

Og hvorfor XJ600 er billigere end XT 600 - det fatter jeg sku heller ikke..

XJ'en har 61 hk og koster 80000 - XT'en har 40 hk og koster 60000 - hvor er
logikken i det ???
(begge år 2000)

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : RacerNiels

Dato : 18-06-02 15:10

"Bo Stilling Christiansen" <musboc@katsonofon.DK> wrote in message
>Er der nogen
> konstuktive kommentarer om f.eks. et
> andet forsikringsselskab

Prøv Fair forsikring. 70107015

De har noget der hedder ansvar + tyveri og det er ca ½ pris at TopDK's
kasko.

Niels
XS400 *til salg*
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-06-02 20:31

"Bo Stilling Christiansen" <musboc@katsonofon.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
> kasko og helårskørsel på min XJ600 fra 1991.
> Jeg er elitebilist, og jeg synes egentlig prisen er høj. Er der nogen

Prøv liiiiiige at tage en snak med dem igen ikk' , eller bedre, tag ind
på et af deres lokal kontorer, og stir dem dybt i øjnene.

Jeg har en Yamaha XJ 600 S fra ´2001 nypris 87000.-- er super elite
bilist/mc'ist og er liiiige blevet 41 ( suk !!),
jeg ved det ! ældre mennesker over 27' , burde ikke køre mc )

Jeg giver 1.394,00 kr. ( kører ikke Dec-Jan-Feb.) i helårlig kasko præmie,
med Touring klub DK rabat.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 20-06-02 07:36

> [...]
> jeg ved det ! ældre mennesker over 27' , burde ikke køre mc )
>
> Jeg giver 1.394,00 kr. ( kører ikke Dec-Jan-Feb.) i helårlig kasko

Hej Dennis.

Godt at høre. Jeg er sikker på, de er helt galt på den.

Hilsen Bo Stilling Christiansen, 38 år, elitebilist, kørt 5 år på mc, har
ikke haft skader, medlem af Touringklub DK