Hf på Vuc
Fra : Lille mig

Dato : 18-06-02 11:50

Hejsa.

Er der nogen som skal starte på HF på VUC her efter sommerferien. Kunne se
at Camilla Larsen her inde søgte nogen som skulle starte på HHX - ligeledes
søger jeg nogen som skal starte på den 2 årige HF på Vuc så vi kan støtte
hinanden.

Hilsen Helle

Fra : jan

Dato : 21-07-02 16:38

hej helle
jeg skal efter sommerferien starte på den 2 årig hf på vuc i køge

hilsen jan