[Golf] De amerikanske tilskuere ved US Ope~
Fra : Henrik H. A.

Dato : 18-06-02 11:01

Er jeg den eneste der er forarget over de amerikanske golftilskueres
opførsel ?

Senest proklamerede Monty at han ikke gad spille i USA mere pga.
tilskuerne (han har dog trukket den tilbage siden) og nu råber de efter
Garcia....................

Det er da for meget ! Hvad bliver det næste de finder på ? At smide
konfetti på banen, at tude i tryklufthorn eller hvad ?

--
___,
\ o

/ \
Henrik

Fra : M@rk

Dato : 19-06-02 13:28

Tue, 18 Jun 2002 12:01:21 +0200, berigede "Henrik H. A."
<henrikNOSPAM@hove-andersen.com> dk.sport med:

>Er jeg den eneste der er forarget over de amerikanske golftilskueres
>opførsel ?

Jeg har desværre ikke fået set så meget golf på det sidste, så jeg er
ukendt med problemstillingen ...........

>Senest proklamerede Monty at han ikke gad spille i USA mere pga.
>tilskuerne (han har dog trukket den tilbage siden) og nu råber de efter
>Garcia....................

Hvad er det nu liiiiige de råber?

Er det opmuntring eller nedsabling?

>Det er da for meget ! Hvad bliver det næste de finder på ? At smide
>konfetti på banen, at tude i tryklufthorn eller hvad ?

Spillerne får nok småproblemer med, at koncentrere sig, hvis der kommer
horn på banen ........

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Jakob M

Dato : 20-06-02 17:37

Henrik H. A. wrote:
> Er jeg den eneste der er forarget over de amerikanske golftilskueres
> opførsel ?

Tjaa, hvad kan man sige, små hjerner, små fornøjelser (altså amerikanerne).

> Senest proklamerede Monty at han ikke gad spille i USA mere pga.
> tilskuerne (han har dog trukket den tilbage siden) og nu råber de
> efter Garcia....................

Hvad er det de råber efter Garcia og hvorfor ?. Jeg har åbenbart ikke lige fulgt
med .

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a
weasel", Lord Blackadder.