Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Priser på digitale fremkaldelser... - Pris~
Fra : Asboe

Dato : 18-06-02 10:49

Jeg har samlet nogle eksempler på priser for digitaleprints, på den
vedhæftede tekst-fil. Måske findes der flere, så nævn dem gerne her.

Jeg vil gerne have et overblik over priser og kvalitet på de tilbud,
der findes på digitale prints.

Der må gerne hjælpes.

--
Hilsen Asboe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-06-02 11:02

"Asboe" <skanner@image.dk> skrev i en meddelelse news:qpvtgu0gr33srotubd4p0vfskujoujavp1@4ax.com...
> [...]
> vedhæftede tekst-fil. Måske findes der flere, så nævn dem gerne her.
>
> Jeg vil gerne have et overblik over priser og kvalitet på de tilbud,

Hvorfor ikke bare skrive de par linier i indlægget i stedet for i en
vedhæftet fil ?

Se http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html ang vedhæftede filer i debatgrupper !

/Jan

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-06-02 08:12

> Hvorfor ikke bare skrive de par linier i indlægget i stedet for i en
> vedhæftet fil ?

Måske fordi han havde lavet en tabel i ascii med fast font ?
Men det vill da være oplagt at lægge dem i en html tabel istedet på en
hjemmeside.

/Anders Majland