opløsningsmiddel :o(
Fra : S.G

Dato : 18-06-02 08:41

Har sat et mindre fingeraftryk med sekundlim på mit tonede kåbeglas.
Nogen der har en idé til hvordan jeg får det væk.. evt et mindre
opløsningsmiddel der ikke lader det gå ud over kåbeglasset?
Jeg kan sagtens leve med aftrykket, da det heldigvis ikke er så stort, men
vil nu helst have det væk

Fra : BLACK MAGIC Top Fuel~

Dato : 18-06-02 10:21

GLEM ALT OM OPLØSNINGS MIDLER !!!!
Så bliver det mat/hvidt med det samme.
Tag et stykke knust glas,- og skrab forsigtigt aftrykket væk.
Du kan efterfølgende polere efter med olie .... fixet'
J.I.

Fra : S.G

Dato : 18-06-02 22:10

ok beklager de mange indlæg
Det har jeg nu aldrig oplevet før.
indlægget stod som 1 udbakke i outlook.
Outlook gik ned 3-4 gange i streg, men den burde da kun have sendt det 1.
gang...
Mht fedtede fingre, den her post var den "reviderede" den anden lå som
kladde, jeg fatter godt nok hat af min comp lige nu
igen beklager