mine fedtede fingre :o(
Fra : S.G

Dato : 18-06-02 08:35

Har sat et mindre fingeraftryk med sekundlim på mit tonede kåbeglas.
Nogen der har en idé til hvordan jeg får det væk.. evt et mindre
opløsningsmiddel der ikke lader det gå ud over kåbeglasset?
Jeg kan sagtens leve med aftrykket, da det heldigvis ikke er så stort, men
vil nu helst have det væk

Fra : Pwh

Dato : 18-06-02 19:58

Vi fattede den første gang.

Jens

Fra : Armand

Dato : 20-06-02 15:48

Pwh <deterikkegodtatvide@.get2net> skrev i en
> Vi fattede den første gang.

Og jeg ser kun ét indlæg, så Sebastian må jo mestre kunsten at slette
indlæg fejlsendt til en nyhedsgruppe (hvilket faktisk er ligetil!) !

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-02 22:34

On Tue, 18 Jun 2002 09:35:14 +0200, "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk>
wrote:

Hej.

> [...]
>opløsningsmiddel der ikke lader det gå ud over kåbeglasset?
>Jeg kan sagtens leve med aftrykket, da det heldigvis ikke er så stort, men

Jeg har før anvendt Brasso til et visir.
Det blev flot igen.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Steven

Dato : 20-06-02 00:17

On Tue, 18 Jun 2002 23:33:39 +0200, Steen Gruby <> wrote:

>On Tue, 18 Jun 2002 09:35:14 +0200, "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk>
>wrote:

-snip-
>Jeg har før anvendt Brasso til et visir.
>Det blev flot igen.
>
>Steen Gruby
>Suzuki XN85 Turbo
>Ducati Paso 750
>oz9zi@(no.spam)gruby.dk
>www.gruby.dk

Blot en lille bemærkning om Brasso, - jeg synes, at det må være et ret
forholdsvis stærkt polérmiddel til et visir, det er jo beregnet til
kobber, mens Silvo er noget mildere, da det er til polering af sølv
ting.

mvh
Steven FZS600

Fra : TA

Dato : 20-06-02 01:21

"Steven" <1234abcd@(REMOVE_THIS)worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> forholdsvis stærkt polérmiddel til et visir, det er jo beregnet til
> kobber, mens Silvo er noget mildere, da det er til polering af sølv

Tja, det ku man godt tro. Ikke desto mindre skulle Brasso være velegnet til
at fjerne ridser på CD'er (der, som visiret, består af polycarbonat). Har
dog ikke selv prøvet.

--
TA

Fra : Armand

Dato : 20-06-02 21:01

TA <not@active.dk> skrev i en news:aer6vf$1uti$1@news.cybercity.dk...
> [...]
velegnet til
> at fjerne ridser på CD'er (der, som visiret, består af polycarbonat).

Kan det ikke tænkes at Brasso er synonym for alt metal-polish, og derfor
bliver nævnt? :-/
Trods det at jeg regner kobber for at være temmeligt blødt, synes jeg at
Stevens argument for Silvo holder vand!

--
Armand.
(der denne gang må brænde inde med barberskums-husrådet )

Fra : Allan Bojesen

Dato : 21-06-02 06:50

> Armand.
> (der denne gang må brænde inde med barberskums-husrådet )

Det kan sikkert sagtens bruges Armand - det tager bare lidt længere tid

Allan Bojesen

P.S. Hyggeligt at se din signatur igen