USA rejser
Fra : Mona R. Petersen

Dato : 18-06-02 08:24

Hejsa,

Jeg leder efter en link hvor jeg kan finde billige flyrejser til USA, uden
ophold på Hotel, idet jeg skal bo privat.

Både til Newark, New Jersey og til Boston, Mass.

Sommerhilsen fra
Mona

Fra : Jesper Holtz

Dato : 18-06-02 09:05

> [...]
> ophold på Hotel, idet jeg skal bo privat.
>
> Både til Newark, New Jersey og til Boston, Mass.

Prøv www.kilroytravels.dk eller jysk rejsebureau. De er nogle af de
billigeste med flybilletter.

Jesper

Fra : Michael

Dato : 18-06-02 13:49

Hej Mona !

Når du skal på de kanter, så kig ind og se lidt om vor tur tiil New York:
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page8.html

Hilsen fra
Ulla og Michael

Fra : max

Dato : 21-06-02 18:45

"Michael" <michulla@post9.tele.dk> wrote in message
> Hej Mona !
>
> Når du skal på de kanter, så kig ind og se lidt om vor tur tiil New York:
> [...]

Måske har jeg overset noget, syns ikke Mona skrev noget om at
besøge New York.. Nå - det var de billige flybilleter, hvis du bor i
Kbh's området, så prøv inde under buen ved Vesterport, man får
nærmest kastet flybiletter i nakken.. Forhandling er en go' ting..
mvh max