Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder til DVD-afspiller ???
Fra : Hagman

Dato : 17-06-02 23:33

Hejsa.

Hvad er det bedtse og nemmeste program, til at få sine jpg-filer på en CD,
så man kan se slideshows af sine billeder på DVD-afspilleren inde i stuen
???

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-06-02 23:53

Afhænger af hvilken DVD afspiller du har, thi nogle (af de billigste)
accepterer cd-r plader hvor du bare har smidt jpeg billeder på!

Men ellers WinOnCD eller Nero og Ulead har også et nemt et.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 18-06-02 20:04

> Afhænger af hvilken DVD afspiller du har, thi nogle (af de billigste)
> accepterer cd-r plader hvor du bare har smidt jpeg billeder på!
>
> Men ellers WinOnCD eller Nero og Ulead har også et nemt et.

Jeg har brugt WinOnCD og det er *meget* let

mvh Frank

Fra : 120100700

Dato : 18-06-02 18:19

Prøv om du kan finde Ulead DVD Picture Show

V.
120100700

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 19-06-02 11:34

On Tue, 18 Jun 2002 19:18:49 +0200, "120100700" <120100700@nypost.dk>
wrote:

>Prøv om du kan finde Ulead DVD Picture Show
>
>V.
>120100700

Nu vi taler om det ,er der nogen som kender andre tilsvarende programmer
der kan lave slideshow på dvd,jeg mangler individuel visningslængde på
de enkelte billeder,og større muligheder på lydsiden.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-02 11:50

On Wed, 19 Jun 2002 12:33:33 +0200, Niels Wang Hansen
<nilswang@worldonline.dk> wrote:

>Nu vi taler om det ,er der nogen som kender andre tilsvarende programmer
>der kan lave slideshow på dvd,jeg mangler individuel visningslængde på
>de enkelte billeder,og større muligheder på lydsiden.

Ja, og bedre billedkvalitet end Ulead DVD Picture Show kan præstere.

Med venlig hilsen
Allan Jensen