Ang. nye versioner af SAMME mobil!!!
Fra : Andrew

Dato : 17-06-02 22:37

Hej

Jeg har læst at der findes forskellige versioner af samme mobil. F.eks. har
der været problemer med dårlige/hårde taster på Ericsson T65'eren samt
software problemer. Disse fejl er blevet rettet i de nyere versioner af
mobilen.

Jeg har lige købt sådan en Ericsson T65. HVIS nu at det er en gammel version
(altså den version med de DÅRLIGE taster og software fejl) er jeg så i min
gode ret til at returnere den og sige at jeg vil have den nyeste version med
de gode taster og nyere software?

Har jeg retten til at sende den retur og sige at først skal vove at sende
mig min Ericsson T65 når de har fået den nyeste version hjem?

Jeg bliver da skuffet hvis jeg KUNNE have fået en meget bedre mobil men så
skal spises af med en gammel version af mobilen!

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-06-02 22:54

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg bliver da skuffet hvis jeg KUNNE have fået en meget bedre mobil men så
> skal spises af med en gammel version af mobilen!

Hmmm...hvis du nu får den 'gode' version....hvad gør du så om 3 uger, når
den kommer i version 3, som er endnu bedre end den du fik ?

Vil du så gå tilbage og kræve den byttet ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Andrew

Dato : 17-06-02 22:58

> [...]

> den kommer i version 3, som er endnu bedre end den du fik ?
>
> Vil du så gå tilbage og kræve den byttet ?

Nej, men når jeg har den i uåbnet tilstand så kan jeg vel godt?

Hvis du havde bestilt 30 kasser Ceres øl, ville du så ikke blive sur hvis du
så at andre for samme penge fik de NYE ceres øl hvor der var 6 cl mere i
flasken?

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-06-02 23:26

> Nej, men når jeg har den i uåbnet tilstand så kan jeg vel godt?

Nej, selvfølgelig kan du ikke det...hvis altså telefonen ellers er fejlfri.

Jeg købte engang en T68'er...og da T68i kom, ville jeg da hellere have
den...men man kan da ikke komme og få den byttet, fordi der er kommet en
federe udgave.

Hvad havde du tænkt dig at forhandlerne skulle gøre med alle de 'gamle'
modeller...smide dem ud ?

Der kommer hele tiden 'faceliftede' versioner af alt...biler, både,
telefoner..u name it..og man kan sq ikke komme rendende bagefter og kræve at
få den nye fede model udleveret.

Næ, det ville jeg ikke...hader øl ;)

--
Mvh Henrik.

Fra : Andrew

Dato : 18-06-02 10:27

> [...]
>
> Der kommer hele tiden 'faceliftede' versioner af alt...biler, både,
> telefoner..u name it..og man kan sq ikke komme rendende bagefter og kræve

Du fatter jo ingenting af hvad jeg skriver!!! Selvfølglig kan man ikke komme
og få en ny telefon når den man har har fået et "facelift". Jeg snakker om
at bytte den INDEN man overhovedet har åbnet pakken! Det kan man vel, da der
er 14 dages fortrydelsesret?!

Fra : Snoop

Dato : 18-06-02 10:49

> åbnet pakken! Det kan man vel, da der er 14 dages fortrydelsesret?!
Hvis du har købt varen over nettet eller igennem postordre er der 14 dages
fuld returret på produktet. Men hvis du har købt den i en butik behøver der
ikke være. Det er helt op til butikken.

LAsse

Fra : Andrew

Dato : 18-06-02 11:23

> [...]
> fuld returret på produktet. Men hvis du har købt den i en butik behøver

Den er købt på nettet

mvh Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 17-06-02 22:58

Jeg har fået den opfattelse at man til enhver tid kan få opdateret sin
version i sin telefon til en nyere Gratis så længe der er garenti på
telefonen....

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garenti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-06-02 23:28

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message

> Jeg har fået den opfattelse at man til enhver tid kan få opdateret sin
> version i sin telefon til en nyere Gratis så længe der er garenti på
> telefonen....

Ikke alle fabrikater tilbyder dette...hvis software'n ikke er fejlbehæftet
[hvilket næsten er utopi], så kan man risikere at skulle betale for dette,
hvilket egentligt er rimeligt nok.

Det som Andrew var ude efter...det er ikke en ny software-version...men en
ny hardware-version.

--
Mvh Henrik.

Fra : Snoop

Dato : 18-06-02 10:54

> Ikke alle fabrikater tilbyder dette...hvis software'n ikke er
> fejlbehæftet [hvilket næsten er utopi], så kan man risikere at skulle
> betale for dette, hvilket egentligt er rimeligt nok.

Hvis du køber et computerspil (350kr) og når du kommer hjem, finder ud af,
at den ikke kan spilles på din computer fordi du har et grafikkort den ikke
lige kan bruges sammen med (Eller spillet bare går kold efter 10 min ALTID).
Dette står der ingenting om på kassen til spillet. Vil du så ikke også blive
sur, hvis du skal give 350kr igen for det samme spil, for at kunne bruge det
på din computer?

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-06-02 14:11

"Snoop" <snoop@fedt.dk> skrev i news:aemvus$5tm$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> 10 min ALTID). Dette står der ingenting om på kassen til spillet. Vil du
> så ikke også blive sur, hvis du skal give 350kr igen for det samme spil,

Dårlig sammenligning.
hvis spillet ikke virker på din computer fordi du ikke har det der rkæves
ville det da være med en dumt at gå ud og købe et nyt magen til. i tilfælde
af at cd'en er defekt får man det ombyttet.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Andrew

Dato : 17-06-02 23:03

> Jeg har fået den opfattelse at man til enhver tid kan få opdateret sin
> version i sin telefon til en nyere Gratis så længe der er garenti på
> telefonen....

Ja, men jeg tænker mere på det rent fysiske. Tasterne f.eks. skulle være
dårlige i de første versioner, mens de er helt problemfri i de nye
versioner.

Jeg håber jeg får en af de nye!

mvh Aders

Fra : Hov-Hov

Dato : 18-06-02 14:41

> Ja, men jeg tænker mere på det rent fysiske. Tasterne f.eks. skulle være
> dårlige i de første versioner, mens de er helt problemfri i de nye
> versioner.

T65 version 1: Tasterne er hvide / gennemsigtige
T65 version 2: Tasterne er grå

Hvilken software version har du?? Den nyeste til T65s er R4A010 (jeg selv
har R4A007 og købte min fon for 1 md. siden.)

http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt fortæller hvordan du kan
se SW-versionen.

Johnny
www.hov-hov.dk