Tennisketcher....?
Fra : GJ

Dato : 17-06-02 21:31

Hej

Jeg har prøvet at søge efter en gruppe der omhandler tennis men kunne
ikke finde nogen så jeg går ud fra det er her jeg skal skrive?

Jeg har planer om at starte med at spille tennis.... jeg har prøvet
det et par gange hvro jeg har kunen låne en ketcher men nu skal jeg så
selv finde mig een ....

De priser jeg har set er sindsygt dyre efter min mening... den
billigste koster ca 800 kr... og jeg ved ikke hvad jeg skal kigge
efter.... Jo den skal være let..... på en hjemmeside fandt jeg noget
hvor man skulle vælge om det skulle være G2, G3 eller G4 hvad betyder
det???

Hvad skal man kigge efter efter, og hvad betyder de forskellige
ting??? Nogle der kan anbefale bestemte mærker eller butikker....
hjemmesider.... til begyndere????

På forhånd tak...

Gitte

Fra : Sune Roed Andersen

Dato : 18-06-02 08:48

Hej Gitte

Hvis jeg var dig ville jeg ikke ofre penge på en dyr ketcher i første
omgang. Man kan få mange udmærkede ketcher til under 400 kr. Så kan du se om
det er noget for dig inden du køber en god ketcher. Det vigtigste du skal se
efter, når du skal købe, er at størrelsen på håndtaget passer. Det kan de
hjælpe dig med i butikken, der findes en lillefinger regel som siger at der
skal være plads til lillefingeren mellem fingerspidser og håndrod. Mht hvor
du skal købe den, så prøv i din tennisklub eller i store sportsbutikker, de
fleste har et ok udvalg af billige tilbudsketcher. Hvis du skal købe nogle
rigtig gode ketcher senere så er det vigtigt at du prøver at spille med dem
inden du betaler - denne service har de fleste butikker.

Held og lykke med projektet.

Sune

Fra : Henning Petersen

Dato : 18-06-02 23:54

Prøv at kigge på www.tennis-import.dk de har en til 425,-

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Steffen Moestrup

Dato : 24-07-02 21:01

Jeg ved at Salling i Århus har haft et kanontilbus på en Yonex RD-70
TI til 299,- (normalpris er omkr. 1799,-) Jeg har selv købt den og den
er virkelig god, også til en nybegynder.
Måske er du heldig at de stadig har tilbuddet ellers prøv at kigge
rundt omkr. på nettet,der skal nok være noget.
/Steffen