Hjemmelavet vin?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 11-02-01 16:09

Hej,

Jeg har forsøgt at finde nogle links om ovennævnte, uden held. Er der nogle
hér, som kender til nogle links?? Gerne danske/skandinaviske, som
engelsksprogede....

Gode råd fra erfarne gør-det-selv folk, til en som overvejer, modtages
gerne

Mvh

Stig

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-02-01 09:06

"Stig Mogensen" <norman_bates@forum.dk> skrev:
> Jeg har forsøgt at finde nogle links om ovennævnte, uden held. Er der nogle
> hér, som kender til nogle links?? Gerne danske/skandinaviske, som
> engelsksprogede....

Du kan ikke have brugt lang tid på at søge. Her er en side, det tog 5 sekunder
at finde:

--
Kurt Lund

Fra : Stig Mogensen

Dato : 13-02-01 10:04

> Du kan ikke have brugt lang tid på at søge. Her er en side, det tog 5
sekunder
> at finde:
>
> --
> Kurt Lund

Hm....Du havde vist mere held end jeg havde.....tak for linket.....

Stig

Fra : Jan Boegh

Dato : 13-02-01 10:30

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> wrote in message

> Du kan ikke have brugt lang tid på at søge. Her er en side, det tog 5
sekunder
> at finde:

og ellers, da det godt må være på engelsk, news://rec.crafts.winemaking -
det er vist den ultimative kilde.

mvh
Jan