Studierabat på cykelbøder?
Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 17-06-02 20:43

Hej Gruppe

Har hørt rygter om, at det er muligt for studerende at få "rabat" for bøder
givet for at køre uden cykellygter - passer det? Og i så fald hvordan opnår
jeg denne rabat/hvad betingelser skal man opfylde?

Fra : Gevaldi

Dato : 17-06-02 20:57

Bobby Sixkiller skrev:

> [...]
> bøder givet for at køre uden cykellygter - passer det? Og i så fald
> hvordan opnår jeg denne rabat/hvad betingelser skal man opfylde?

En af betingelserne er at du har en cykel!

Og så kan du læse denne tråd:

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-06-02 21:22

Gevaldi skrev:

>En af betingelserne er at du har en cykel!

Man kan vel godt låne en cykel og køre uden lys?

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Gevaldi

Dato : 17-06-02 21:28

Lasse Hedegaard skrev:

> Man kan vel godt låne en cykel og køre uden lys?

Ja, han kan endda låne den på en måde
så det også kunne give en bøde

/Gevaldi

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-06-02 21:43

On Mon, 17 Jun 2002 22:21:37 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Man kan vel godt låne en cykel og køre uden lys?

Hvordan er det engetligt med bycyklerne i Kbh.?
Har du fået lygter?

--
news.milli.dk føre pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 18-06-02 17:18

> Hvordan er det engetligt med bycyklerne i Kbh.?
> Har du fået lygter?
>
> --

Nu kan jeg heldigvis ikke læse alle ovenstående mails, da en af gutterne
allerede var i mit kill-filter i forvejen, MEN for helvede tag jer dog
sammen og få et liv!! Hvis I ikke har noget information/viden jeg kan bruge
så lad dog være at kommentere indlægget - I opfører jer sgu som er I 12 år
gamle!.

Med knap så venlig hilsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-06-02 18:05

On Tue, 18 Jun 2002 18:18:03 +0200, "Bobby Sixkiller"
<Spammers@Will.Be.Shot> wrote:

>Hvis I ikke har noget information/viden jeg kan bruge
>så lad dog være at kommentere indlægget - I opfører jer sgu som er I 12 år
>gamle!.

Jeg har ikke kommenteret dit indlæg, om du kan bruge det jeg skriver
som kommentar på andres indlæg i en tråd som du flere led tiderliger
har skrevet, til noget, det rager mig en høstblomst. Du har vist ikke
fundet udaf hvordan usenet virker, men det er alså ganske normalt at
en tråd udvikler sig.

Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 18-06-02 18:27

> [...]
> har skrevet, til noget, det rager mig en høstblomst. Du har vist ikke
> fundet udaf hvordan usenet virker, men det er alså ganske normalt at

Ja, lad os endelig kværulere lidt. Alt det crap du kommentere er grundet et
oprindeligt Off-topic indlæg, men det gør ikke dit indlæg mere On-Topic! Og
spar mig for din nedladende tone - jeg har brugt usenet i årevis og ved skam
udmærket hvordan det virker. Og ja, det er ganske normalt at trådene
udvikler sig I RELEVANT RETNING, men alt jeres crap hører hjemme i dk.snak.

PLONK til dig.

Over & Out

BS

Fra : Henning Makholm

Dato : 19-06-02 14:03

Scripsit "Bobby Sixkiller" <Spammers@Will.Be.Shot>

> Over & Out

Tak.

> BS

Det tror jeg godt jeg ved hvad står for...
--
Henning Makholm "The compile-time type checker for this
language has proved to be a valuable filter which

Fra : Gevaldi

Dato : 19-06-02 14:47

Henning Makholm skrev:

> Scripsit "Bobby Sixkiller" <Spammers@Will.Be.Shot>

> Tak.

> Det tror jeg godt jeg ved hvad står for...

Er det mon Bare Smut:)