v7700 problem.
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 20-12-00 12:02

Harj

Problemet går ganske kort sagt ud på, at jeg, når jeg spiller, får en
grafikfejl i form af en flimmerstreg på langs af skærmen i tide og utide.

Jeg bruger dx8 og nvidias v6.49 drivere. Jeg har selvfølgelig prøvet med
andre driver (v6.47, v7.17 samt asus' egne), men uden resultat. Nu kunne man
så fristes til at tro det var dx8, og det vil jeg da heller ikke udelukke,
men... jeg har førhen ikke haft dette problem med dx8. Det var først efter
at have formateret jeg fik problemet.

Spec:
T-Bird 900Mhz
Asus a7v mobo
Asus v7700 64Mb GF2
Sony G-200 skærm
W2k pro

Er der nogle der har en idé til hvad jeg kan gøre?

Mvh. Jacob

Fra : Bent Lund

Dato : 20-12-00 15:55

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Harj
>
> Problemet går ganske kort sagt ud på, at jeg, når jeg spiller, får en
> grafikfejl i form af en flimmerstreg på langs af skærmen i tide og utide.

Er det sådan at den låser og må genstartes. Hvis det er tilfældet så havde
jeg noget der lignede og det blev løst ved at følge rådet som du finder her
på FAQ'en www.apushardware.com/faqs/kt7faq/faqboot.html
Håber det hjælper

Hilsen

Bent

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 20-12-00 17:11

"Bent Lund" <bentlund@dadlnet.dk> wrote in message
> [...]
> jeg noget der lignede og det blev løst ved at følge rådet som du finder

Nej desværre ikke Der kommer bare en flimmer streg med uregelmæssige
mellemrum....

Mvh. Jacob

Fra : Squize

Dato : 20-12-00 23:57

I dine 3d3 indstillinger. Prøv at enable fog table emulation.

Mvh
Thomas jari

Fra : kh

Dato : 21-12-00 10:55

> I dine 3d3 indstillinger. Prøv at enable fog table emulation.

Det hjælper ikke hos mig, som har samme problem med Asus V7100 og abit KT7
raid og windows 2000

Fra : SoS

Dato : 22-12-00 00:41

> [...]
> Sony G-200 skærm
> W2k pro
>
> Er der nogle der har en idé til hvad jeg kan gøre?

Jeg ved godt at det ikke er en hjælp sådan direkte ....
Men prøv at støv rundt i nvidia NG'en efter info.
Det har hjulpet mig nogen gange efterhånden !

Happy Hunting !

--
No it's not a cry for help !
It's just the way my life is ...