Garanti ved udstødnings skift ??
Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-06-02 18:36

Hej Alle

Jeg skal ned og have sat en Laser udstødning på min Suzuki GS500E på torsdag
men er kommet i tvivl om garantien ryger på motorcyklen ?
Den er 2 måneder gammel men det er et autoriseret suzuki værksted som skal
lave arbejdet.. er der nogen som ved noget om dette ?
Vil jo helst ikke have at en 2 måneder gammel MC mister sine 2 års garanti
:/

Mvh
Morten -Xena- Nielsen

Fra : Lasse Stolz

Dato : 17-06-02 19:01

"Morten Nielsen" <morten@reds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lave arbejdet.. er der nogen som ved noget om dette ?
> Vil jo helst ikke have at en 2 måneder gammel MC mister sine 2 års garanti

Jeg har lige fået sat en Akrapovic-udstødning på min SV650S, men inden da
hørte jeg lige Enghave Motor med hensyn til garantien; de sagde, at det ikke
gik ud over garantien, bare man overholdt service eftersyn.

/Lasse
SV650S

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 18-06-02 07:13

"Morten Nielsen" <morten@reds.dk> wrote in message
> Hej Alle

Check din dato / tidszone

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : Jens Jessen

Dato : 18-06-02 17:41

Jeg ville rådføre mig med de papirer der fulgte med som garantibevis da du
købte cyklen, og læs det med småt. Jeg er sikker på, at der står noget om,
at der ikke må foretages ændringer og det er altså det der står der, der
gælder og ikke et udsagn.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204