IE X 5.2.0 frigivet
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 17-06-02 17:54

http://www.versiontracker.com/php/dlpage.php?id=10902&kind=1&db=macosx

Skulle byde på tekstudglatning og forbedret ydelse.

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-06-02 22:52

Mikkel Pagh <spam@ulab.dk> writes:

> http://www.versiontracker.com/php/dlpage.php?id=10902&kind=1&db=macosx
>
> Skulle byde på tekstudglatning og forbedret ydelse.

Den ville lukke alle andre applikationer? Det minder lidt for meget
om Windows det her....

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-06-02 23:11

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> writes:

> Den ville lukke alle andre applikationer? Det minder lidt for meget
> om Windows det her....

Suk, ja, og endnu en opdatering uden forbedring af dens
DOM-understoettelse. Haaber de arbejder paa sagen.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-06-02 23:44

Jonas Voss <spamthis@verture.net> writes:

> Suk, ja, og endnu en opdatering uden forbedring af dens
> DOM-understoettelse. Haaber de arbejder paa sagen.

Der står da i Read Me at de har skiftet hele motoren ud med noget
Tasman noget. Sikker på der ikke er sket noget?

Jeg har ind til videre kun bemærket at Go-menuen er blevet grupperet
efter dato. Det smart!

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert

Dato : 18-06-02 00:00

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Der står da i Read Me at de har skiftet hele motoren ud med noget
> Tasman noget. Sikker på der ikke er sket noget?

Tasman er den motor som de lavede til version 5.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-06-02 00:04

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> writes:

> Der står da i Read Me at de har skiftet hele motoren ud med noget
> Tasman noget. Sikker på der ikke er sket noget?

Ja, det staar der ganske rigtigt, men der stod praecis det samme i den der
fulgte med 5.1'eren ):

Proev at besoeg <http://degulesider.dk> med IE5.x -- man kan ikke soege
i nogle af boegerne [jeg kan i hvert fald ikke]. Virker fint i Opera og
Mozilla 1.1a.

> Jeg har ind til videre kun bemærket at Go-menuen er blevet grupperet
> efter dato. Det smart!

Det gjorde den ogsaa foer, man skulle bare have emner fra forskellige
datoer i.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Simon T

Dato : 18-06-02 06:07

> Proev at besoeg <http://degulesider.dk> med IE5.x -- man kan ikke soege
> i nogle af boegerne [jeg kan i hvert fald ikke]. Virker fint i Opera og
> Mozilla 1.1a.

Bruger du OS X? For jeg har ingen problemer i nogen af bøgerne med 9.2
og IE 5.1.4...

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-06-02 11:27

simon@REMOVEsamfundsnasser.dk (Simon T) writes:

> Bruger du OS X? For jeg har ingen problemer i nogen af bøgerne med 9.2
> og IE 5.1.4...

Ja, OS X, det var da besynderligt. Saa kan det vaere jeg skal lade vaere
med at brokke mig over det mere.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Michael Holm

Dato : 18-06-02 11:46

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Ja, OS X, det var da besynderligt. Saa kan det vaere jeg skal lade vaere
> med at brokke mig over det mere.

Det tror jeg har lige med X 10.1.5 og IE 5.2 fundet ud af at der
bor 2 jonas voss'er i danmark via de gule sider

Tilgengæld har jeg en del gange (også hos de gulesider.dk) at i
rullemenu'erne (der hvor man kan vælge hvilken landsdel man vil søge i)
ikke altid kan se alle mulighederne men de virker (!) hvis man
stiller musen ud for hvor der burde så noget, så kommer det frem når
rullemenu'en folder sig sammen igen ....

(hedder måske rulleskarkt? :)
--
Michael
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-06-02 12:09

virkerikke@anthro.dk (Michael Holm) writes:

> Det tror jeg har lige med X 10.1.5 og IE 5.2 fundet ud af at der
> bor 2 jonas voss'er i danmark via de gule sider

Virkelig, TO!? Jeg håber ikke vedkommende bor på Sjælland, den ø er ikke
stor nok til os begge. (;

> [...]
> stiller musen ud for hvor der burde så noget, så kommer det frem når
> rullemenu'en folder sig sammen igen ....

Sært, det har jeg aldrig oplevet, men det irriterer mig gevaldigt at jeg
ikke kan få de gule sider til at virke i IE5.2.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Storm

Dato : 18-06-02 12:25

> Virkelig, TO!? Jeg håber ikke vedkommende bor på Sjælland, den ø er ikke
> stor nok til os begge. (;

Jeg kender ham faktisk. Troede først du var ham.
Den nævnefælle skal du ikke ægre dig over

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-06-02 12:34

Ninzen@ofir.dk (Storm) writes:

> Jeg kender ham faktisk. Troede først du var ham.

Nina, er det dig...? [sorry, kunne ikke lade vaere] (;

Men, men, ham du kender staves da vist med F saa vidt jeg kan se?

> Den nævnefælle skal du ikke ægre dig over

Ok, rart at vide.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Storm

Dato : 18-06-02 12:42

> Nina, er det dig...? [sorry, kunne ikke lade vaere] (;
>
> Men, men, ham du kender staves da vist med F saa vidt jeg kan se?

Så er det ikke ham jeg kender

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Michael Holm

Dato : 18-06-02 12:53

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Men, men, ham du kender staves da vist med F saa vidt jeg kan se?

nå ja, så er der jo kun een af dig

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-06-02 12:57

virkerikke@anthro.dk (Michael Holm) writes:

> nå ja, så er der jo kun een af dig

Ja, heldigvis, jeg begyndte at blive helt nervoes (;

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Storm

Dato : 18-06-02 13:03

> Ja, heldigvis, jeg begyndte at blive helt nervoes (;

Jamen hej Jonas, så er det altså alligevel dig - og du er gået over
til mac?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-06-02 13:44

Ninzen@ofir.dk (Storm) writes:

> Jamen hej Jonas, så er det altså alligevel dig - og du er gået over
> til mac?

:D

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |