Skærme
Fijala 3554
Dell FP2000 20,1 ' TFT skærm på vej :)
Fra : Dr. Ralph

Dato : 17-06-02 17:31

Så er min Dell FP2000 20,1 ' TFT skærm på vej :)

Regner med at den ankommer om en uge.
Vender tilbage med vurdering af skærmen - jeg har 14 dages returret,
så den skal tester GRUNDIGT den første uge.

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Madsen

Dato : 17-06-02 21:44

Dr. Ralph skrev:

> Vender tilbage med vurdering af skærmen - jeg har 14 dages returret,
> så den skal tester GRUNDIGT den første uge.

God idé og jeg glæder mig til at høre hvad du synes om den!

Madsen.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 20-06-02 14:42

>God idé og jeg glæder mig til at høre hvad du synes om den!

NU er det lige op over - pakke trans var der i går foræves - kommer på
mandag igen med dyret !

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : WE

Dato : 20-06-02 18:08

Glæd dig - jeg har skærmen, den er suveræn, men kør i den ægte opløsning
(16*12).

Og installér eventuel den medfølgende farveprofil.

PS: Selvom det er en fladskærm, er den tung som et ondt år - er det 15 kg?
Men den almindelige skærm, den erstattede, vejede vist 46...

v.h.

/WE

Fra : Dr. Ralph

Dato : 20-06-02 20:02

> [...]
>
>PS: Selvom det er en fladskærm, er den tung som et ondt år - er det 15 kg?
>Men den almindelige skærm, den erstattede, vejede vist 46...

HALLI HALLOOOOOOOOO............................for satan da !

Du HAR den - wow - nej nu - må lige have en mini review af dig :)

Har du prøvet at spille 3d spil på den ?
Lagger den - eller kører den fint med ?

Står den hjemme hos dig privat - eller i firmaet ?

Hvad måtte du slippe ?

Jeg kunne ikke drømme om, at køre den i mindre end 1600X1200 - men i
spil får man jo et problem - de vil kun gå til 1024X768 mange gange -
hvad gør du der ?

OK - jeg er ikke den vildeste gamer - men ind imellem går jeg da amok
i 3-4 timer - hænder det også for dig på din Dell 20,1' TFT skærm ?

Håber du orker besvare mine mange spørsgmål :) !
Hvad havde du af skærm før - en Sony FW900 ?

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Madsen

Dato : 20-06-02 15:29

Dr. Ralph skrev:

> NU er det lige op over - pakke trans var der i går foræves -
> kommer på mandag igen med dyret !

Det bliver jo spændende. :)

Madsen.