Blåt lys i Ericsson
Fra : Poul V

Dato : 17-06-02 16:41

Findes der en Ericsson mobil med blåt lys ligesom f.eks. Nokia 6510 ?

Fra : ZoFOng

Dato : 17-06-02 17:42

Du kan få en Ericsson med 4 forskellige Lys i display:
den hedder Ericsson R600
Kig evt. her :
http://www.hallo.dk/cfml/index.cfm?show=mobiltelefoner/mobiltelefoninfo.cfm&
nModelNo=137&CFID=395337&CFTOKEN=89593732

Fra : Poul V

Dato : 17-06-02 18:04

Tak for svaret.....ved du om man kan indstille den således lyset i displayet
er tændt konstant ?

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-06-02 19:39

"Poul V" <nonamet@ofir.dk> wrote in message news:ael4pr$81k$1@sunsite.dk...
> Tak for svaret.....ved du om man kan indstille den således lyset i
displayet
> er tændt konstant ?

Ja.

Fra : Poul V

Dato : 17-06-02 19:44

Kan man det på alle nyere Ericsson mobiltelefoner ?

Fra : Fischer

Dato : 17-06-02 20:07

> Kan man det på alle nyere Ericsson mobiltelefoner ?

Mon ikke - og man kan også på de gamle.
På min oldgamle GH688 kan man også vælge konstant lys.

*Fischer

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-06-02 18:13

> [...]

R600 har ikke 4 lys; den har 3. man kan forandre displaylyset til grønt,
orange eller rødt. Lyset i tastaturet er dog grønt hele tiden.

Derimot kommer Sonyericsson ut med en ny modell, T200, kanskje allerede i
sommer. Den har blått lys. Den blir en videreføring av T65 og R600.

En kort forhåndsomtale finner på på
http://www.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=5266&sid=1

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : John Hinge

Dato : 18-06-02 10:45

On 17 jun 2002 Poul V was heard to say:

> Findes der en Ericsson mobil med blåt lys ligesom f.eks. Nokia 6510 ?

Min T39 gver sådan et blåligt/grønligt lys fra sig, ikke så blåt som
min 6310'er, men stadig i en blå tone efter min mening.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs