Arrrrrmaaaaand!?! Ekkoeokeokeoke
Fra : Mads Stetter

Dato : 17-06-02 15:53

Er der egentlig nogen der ved hva der sker for Armand, det er godt nok lang
tid siden han har givet sit besyv med i diverse indlæg!

--
Mvh Mads Stetter
DT125R (Busted)

Fra : Michael Kristensen

Dato : 17-06-02 16:27

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message
> Er der egentlig nogen der ved hva der sker for Armand, det er godt nok
lang
> tid siden han har givet sit besyv med i diverse indlæg!

Kunne han været taget på ferie ?

Fra : Mads Stetter

Dato : 17-06-02 16:30

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message
> lang
>
> Kunne han været taget på ferie ?

Han er nok rejst til bahamas for at søge skattely, og køre på MC!

--
Mvh Mads Stetter
DT125R (busted)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-06-02 16:40

> Han er nok rejst til bahamas for at søge skattely, og køre på MC!

Mads Kristiansen skrev tidligere at Armand havde lidt problemer med hans
internet, så det har han nok ikke fået fixet endnu.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : james

Dato : 18-06-02 09:57

> Han er nok rejst til bahamas for at søge skattely, og køre på MC!

et kedeligt sted at køre på MC!

-james

Fra : Peter Wodskou

Dato : 17-06-02 22:34

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> DT125R (Busted)
> RF400R
>
> Jeg savner også hans tekniske indsigt...
Jeg ved ikke om det er pæn netetik, men jeg vil tillade mig at sende Armand
en mail, blot for at forsikre mig om, at han har det godt...

Peter
GSX 400 FZ

Fra : Anneli

Dato : 17-06-02 22:58

"Peter Wodskou" <wodskou@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om det er pæn netetik, men jeg vil tillade mig at >sende
Armand
> en mail, blot for at forsikre mig om, at han har det godt...

Rygter siger, at Armands netforbindelse er røget, så det nytter nok ikke at
maile :0(
Meeen man kunne jo ringe til ham og høre, hvordan livet er uden NG'en.....
;0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : RacerNiels

Dato : 18-06-02 09:42

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in message
> Rygter siger, at Armands netforbindelse er røget, så det nytter nok ikke
at
> maile :0(

*thihi* Det er ikke sårn at bo uden for lands lov & ret... i Jylland...
Men HEY, han kan vel glæde sig over alle de fri motorveje

Niels *snart selv jyde for en stund*
XS400-SS *til salg*
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 19-06-02 23:25

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en

> [...]
> ikke at maile :0(
> Meeen man kunne jo ringe til ham og høre, hvordan livet er uden

Hæ!

Joeh, det er skam meget hyggeligt derude; men slidsomt !

Rapport følger:
Flere ugers arbejde udenbys uden adgang til netttet, og med
deraffølgende manglende tid til nettet under weekendernes familieren er
slet og ret hovedårsagen !
At min Newsopsætning så samtidig røg sig en tur, forlængede min kolde
tyrker
efter at jeg atter var kommet hjem på værkstedet og arbejde igen.

Trods det at jeg atter arbejder indenbys,har der været heftigt med
overarbejde lige siden, hvilket sammen med den periodiske gode sommer
har medført at min newsopsætning først i dag er kommet i rette folder
[ => ét lousy flueben for meget ].
Så pas bare på!

Til Peter W:
Du nåede da ikke at maile, vel? Eller er min spamsikring blot for tung
for dig?

Omkring snakken om ferie, eller hvad der kunne tænkes at være årsagen:
Når man, som jeg, ikke skriver under alias, er det ret indiskret at
hænge slige muligheder ud i et offentligt forum - Ikke?
Jeg kunne jo have garagen fyldt med megen godt tohjulet isenkram som
rette (eller u-rette??) person ville kunne finde lejlighed til at tømme
ud fra sådan en belejlig information :-/
Dette er ikke en sviner og derfor ikke rettet til nogen specielt, men
mere en opfordring til i almindelighed at tænke over hvilke personlige
oplysninger der, af vanvare, kan glide med i debatten

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 20-06-02 14:05

Hej Armand!

Velkommen tilbage!!!! :0))))))

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Armand

Dato : 20-06-02 15:11

> Hej Armand!
> Velkommen tilbage!!!! :0))))))

Tak sødeste In... øh - Anneli

--
Armand
(pædagogmedhjælper)

Fra : Anneli

Dato : 20-06-02 20:04

> Tak sødeste In... øh - Anneli

Ha ha Kim! ;0)
> --
> Armand
> (pædagogmedhjælper)
?????

Stor hilsen Anneli
(pædagog) p.t. absolut sygemeldt :0(

Fra : Armand

Dato : 24-06-02 00:11

> ?????

- - - På det pædagogiske projekt: "kun race" !

Sygemeldt! Hva' nu??

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 24-06-02 08:20

> - - - På det pædagogiske projekt: "kun race" !
Oki ;0)

> Sygemeldt! Hva' nu??
To x klappet lunge + operation = 14 dages indlæggelse i hhv. Holbæk og
Odense + langtidssygemelding og en masse medicin med trekanter på :0(

P****** irriterende og jeg savner at køre på min Suzuki :0((((

Stor hilsen Anneli og Savage, der p.t. bliver luftet af manden......

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-06-02 09:06

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in article
<7GzR8.8$071.543@news.get2net.dk>...

> To x klappet lunge + operation = 14 dages indlæggelse i hhv.
> Holbæk og Odense + langtidssygemelding og en masse medicin
> med trekanter på :0(

Nasty!

Go' bedring!

--
Mikkel

Fra : Anneli

Dato : 24-06-02 09:23

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Go' bedring!

Takker :0))

Anneli

Fra : Armand

Dato : 24-06-02 15:33

> Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in article
> <7GzR8.8$071.543@news.get2net.dk>...

> Nasty!
> Go' bedring!

Ja - Tak for kaffe =

Lidt mere nysgerrig:
Var det samme lunge á to gange, eller begge (formodentlig på skift!?),
og
hvordan sker sådant noget for så'en en som dig???

Ta'ed nu roolig, og go' bedring!

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 25-06-02 23:11

Fra : Armand

Dato : 25-06-02 23:11

> Jup og tak! :0)

Jeg er meget glad for at det ikke var gemalen der måtte skrive at begge
dine lunger var "piftet" samtidig !!!

--
Armand.

Fra : Steven

Dato : 20-06-02 15:37

On Thu, 20 Jun 2002 00:25:12 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> [...]
>overarbejde lige siden, hvilket sammen med den periodiske gode sommer
>har medført at min newsopsætning først i dag er kommet i rette folder

Hej,

Rart at du atter er tilbage med dine mange gode kommentarer og råd.

mvh
Steven
FZS600